خانهاخبار
ال‌جی G6 به زودی به قابلیت اسکن سه بعدی صورت کاربر مجهز می‌شود

ال‌جی G6 به زودی به قابلیت اسکن سه بعدی صورت کاربر مجهز می‌شود

ال جی جی ۶ را می‌توان بهترین گوشی ساخت این کمپانی تا به حال دانست که بهبودهای بسیاری نسبت به نسل قبل دارد و به قابلیت‌های جالب مجهز شده است، اما به نظر می‌رسد به زودی قابلیت جدید دیگری هم به این گوشی اضافه شود که به دستگاه، توانایی اسکن سه بعدی صورت کاربر را می‌دهد.
۱۳۹۶/۱/۲۴

به تازگی خبر جالبی از سوی رسانه‌های کره جنوبی منتشر شده است که از قصد شرکت ال‌جی برای معرفی قابلیت اسکن سه بعدی صورت برای آخرین پرچم‌دارش، ال‌جی G6 حکایت می‌کند.

image

The Investor افشا کرده است که کمپانی کره‌ای در همکاری با Oez (یک کمپانی محلی که نرم افزار تشخیص چهره را توسعه می‌دهد) قصد دارد این قابلیت را به گوشی جدید خود بیافزاید. بر اساس این خبر، قابلیت جدید به همراه سیستم پرداخت موبایلی ال‌جی یا همان ال‌جی پِی، در ماه ژوئن ارایه خواهند شد. ظاهرا این شرکت به دلیل سازگاری نرم افزار OezFR با سایر پرچم‌داران ال‌جی مانند G5 و V20، تصمیم به همکاری با Oez گرفته است. همچنین OezFR به قابلیت‌های امنیتی مجهز است که به کار بردن ترفندهایی مانند استفاده از عکس به جای صورت زنده برای دور زدن سیستم تشخیص چهره جلوگیری می‌کند و البته حجم آن هم بسیار کم و در حدود ۳.۵ الی ۵ مگابایت است.

یکی از منابع صنعتی در گفتگو با رسانه محلی News Prime اعلام کرده است که احتمالا ال‌جی تصمیم دارد تا اسکن سه بعدی صورت را به طریقی غیر معمول به کار بگیرد:

اگر ال‌جی OezFR را در سیستم پرداخت موبایلی خود هم به کار بگیرد، این اولین بار خواهد بود که از یک سیستم تشخیص چهره برای تراکنش‌های مالی در بخش موبایلی استفاده می‌شود.

اگر چه این خبر بسیار هیچان انگیز به نظر می‌رسد، اما مطمئن نیستیم که این سیستم تشخیص چهره سه بعدی بتواند بی هیچ مشکلی از پس چنین مسئولیت بزرگی برآید. پرچم‌داران جدید سامسونگ، گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس هم به قابلیت تشخیص چهره مجهزند اما هنوز به طور عمومی تست نشده‌اند تا بتوانند به نگرانی‌های امنیتی پاسخ دهند.

هنوز به بهبودهای زیادی نیاز است تا فعالان فناوری بتوانند سیستم تشخیص سه بعدی چهره را به جایگزینی مطمئن‌تر برای اسکن اثر انگشت تبدیل کنند. اما تمامی شرکت‌های بزرگ صنعت موبایل مانند سامسونگ، اپل و ال‌جی اعتقاد دارند این سیستم تشخیص بیومتریک جدید که از پتانسیل بسیار بالایی برای تامین امنیت برخوردار است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

sadegh

۱۳۹۶/۱/۲۷
کدوم سایه من الان یه ماهه v20دارم
این سایه رو نمی بینم

Hamid kh

۱۳۹۶/۱/۲۶
این قابلیت الجی اصلا قابل مقایسه با حسگر عنبیه چشم سامسونگ نیست. چون هنگام تاریکی کار نمیکنه ولی حسگر عنبیه چشم در تاریکی هم عمل میکنه. الجی باید درک کنه که هیچوقت نمیتونه با این ترفندها مشتری جذب کنه.پیشنهاد میکنم صبر کنید s8 از تست ها سربلند بیرون بیاد و قیمتش افت کنه s8 بگیرید

پیام

۱۳۹۶/۱/۲۶
آقا مثل اینکه شماها مدام دارین خودتو میترکونی که الجیو خراب کنی ولی نمیتونین چون با این حرفا الجی خراب نمیشه در ضمن بوت لوپ شایعست و مشکل سایه اول میگفتن سخت افزاریه حالا هم میگه نرم افزاریه با بلو لایت فیلتر درست میشه مثل اینکه صفحه نمایش هم. جدیدا جز نرم افزار حساب میشه?? و در آخر این مشکل سایه کیبوردی که میگین خود کاربرای اس 6 و اس 7 هم بهش اذعان کردن

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۶
مشکل بوت لوپ سایه انداخت و....... ال جی گوشی هاش یکبار مصرفه .پیام خودتو به در و دیوار هم بکوبی فایده نداره

ali.gorji

۱۳۹۶/۱/۲۵
راه حل این مشکل استباده از پنل اولد توی صفحه نمایشه.قیمت گوشی با صفحه اولد رو میدیم ولی این صفحه رو میزارن سود بیشتری کنن.اخه از تعداد فروش سود نمیکنن.پس باید گوشی رو ارزونتر تمام کنن تا سود بیشتری روی هر گوشی داشته باشن