خانهاخبار
طرح مفهومی HTC Exon با طراحی زیبا منتشر شد

طرح مفهومی HTC Exon با طراحی زیبا منتشر شد

تصویر طرح مفهومی اچ تی سی اکسون به تازگی توسط آقای Mladen Mllic که از جمله طراحان معروف در زمینه کانسپت به حساب می‌آید، امروز در رسانه‌ها منتشر شد.
۱۳۹۶/۱/۲۳

در تصویری که امروز به عنوان طرح مفهومی HTC Exon منتشر شد، شاهد طراحی زیبای این دیوایس هستیم. ظاهر آن نشان‌دهنده این است که حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش بسیار کم شده و با گوشه‌های تقریبا گرد، دارای طراحی شیک و زیباییست. در جلوی بدنه چهار اسپیکر قرار گرفته و لوگوی اچ‌تی‌سی نیز در گوشه چپ جا خوش کرده است.

اچ‌تی‌سی اکسون با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، به نظر از یک بدنه تمام فلزی بهره‌مند است. متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات سخت‌افزاری این تلفن هوشمند در دسترس نیست. دکمه های لمسی در پایین صفحه نمایش، دکمه‌های افزایش و کاهش صدا در سمت چپ و دکمه مربوط به روشن و خاموش نمودن دستگاه در قسمت راست بدنه به چشم می‌خورند. 

image

دکمه شاتر دوربین نیز در قسمت راست قرار گرفته است. در پشت بدنه، لوگوی اچ‌تی‌سی در مرکز آن جا خوش کرده و دوربین دیوایس به همراه فلاش دوگانه ال‌ای‌دی در بالا دیده می‌شود. این تلفن هوشمند در سه رنگ سفید، نقره‌ای و مسی عرضه خواهد شد.

HTC Exon در حال حاضر تنها در حد یک طرح مفهومی است و مشخص نیست که این کمپانی تایوانی قصد رونمایی از این محصول را داشته باشید یا خیر. مسئولان اچ‌تی‌سی پیشتر تایید کرده بودند که در ماه جاری قصد معرفی یک تلفن هوشمند پرچمدار از سری U را دارند. در سال ۲۰۱۷، دو گجت U Ultra و U Play توسط اچ‌تی‌سی منتشر شد. طبق شایعات، این شرکت تایوانی قصد دارد تنها ۶ یا ۷ تلفن هوشمند را در سال جاری معرفی نماید.

image

U Ultra که در اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی شد، از پردازنده اسنپ‌دراگون 821 بهره می‌برد. حال آنکه HTC U قرار است که با پردازنده اسنپ‌دراگون 835 همراه باشد. گجت اشاره شده که با کد HTC Ocean شناخته می‌شود، اخیرا روی بنچمارک AnTuTu مشاهده شد. از آنجا که پیش‌بینی می‌شود تلفن هوشمند بعدی اچ‌تی‌سی دارای دکمه فیزیکی نباشد، لذا بدنه حساس به لمس را می‌توان یکی از ویژگی‌های جذاب آن دانست.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

Elite

۱۳۹۶/۱/۲۷
طراحیش از نظر من خیلی خفنه.یادarc sسونی اریکسون افتادم

zm

۱۳۹۶/۱/۲۵
خودت چرا هر روز دیسلایک میزنی داداچ :))))))))))

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۵
بازم که دارین دیسلایک میزنین ای بابا جی اس ام یه فکری بکن

cadillac

۱۳۹۶/۱/۲۴
جز انفجار سامسونگ خاطره ای نداره !!!

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۴
درجه ۳ و ۴ هنگ تی سیه که هیچکی آشغال هتشو نمیخره و داره ورشکست میشه.گوشی هاشو میبینم یاد اسباب بازی بچه ها میوفتم ???