خانهاخبار
پشتیبانی گوشی‌های نوکیا به HMD بازمی‌گردد

پشتیبانی گوشی‌های نوکیا به HMD بازمی‌گردد

اگرچه پشتیبانی گوشی‌های قدیمی نوکیا، هنوز بر عهده B2X است اما HMD پشتیبانی گوشی‌های برند نوکیا که تاریخ ساخت شان بعد از اول دسامبر 2016 است، را خود عهده دار شده.
۱۳۹۶/۱/۲۳
image

بلافاصله وقتی که مایکروسافت نوکیا را به شرکت فنلاندی HMD Global به فروش رساند، این شرکت پشتیبانی گوشی‌های هوشمند و ساده آینده‌اش را به شرکت دیگری به نام B2X سپرد. B2X شرکت خدمات بین‌المللی است که پشتیبانی از دستگاه‌های موبایل را برعهده می‌گیرد. شرکت‌های بزرگی همچون مایکروسافت و اپل نیز از خدمات B2X بهره می‌برند.

تاکنون این شرکت از گوشی‌های ساده نوکیا و گوشی‌های هوشمندی که تاریخ ساختشان پیش از اول سپتامبر 2016 بود، پشتیبانی می‌کرد. اکنون HMD تایید کرده است که خودش از گوشی های ساده و هوشمند نوکیا که پس از تاریخ 1 سپتامبر 2016 ساخته شده‌اند پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب تنها گوشی‌های ساده نوکیا 105، نوکیا 130، نوکیا 150، نوکیا 216، نوکیا 222 و نوکیا 230 در این لیست قرار می‌گیرند. گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا که امسال روانه بازار شدند توسط HMD پشتیبانی و تعمیر خواهند شد.

با توجه به این موضوع، فارغ از زمان خرید گوشی، در صورتی که گوشی قبل از تاریخ 1 دسامبر 2016 ساخته شده باشد توسط B2X و در صورتی که تاریخ ساخت آن پس از تاریخ مذکور باشد توسط HMD تعمیر و پشتیبانی خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)