خانهاخبار
نوکیا 6 نقره‌ای تنها در مدت کوتاهی Sold Out شد!

نوکیا 6 نقره‌ای تنها در مدت کوتاهی Sold Out شد!

Nokia 6 در کشور چین بسیار معروف شده است. این دیوایس تنها در چند دقیقه سولد اوت شد. رنگ نقره‌ای نوکیا 6 در ۱۱ آوریل برای فروش قرار گرفت و موجودی هر دو ظرفیت آن تنها کمی بعد از آغاز فروش به پایان رسید.
۱۳۹۶/۱/۲۳

پنجم آوریل؛ یعنی هفت روز پیش، ظرفیت ۶۴ گیگابایتی نوکیا 6 در وبسایت Jingdong Mall با قیمتی معادل ۲۴۶ دلار و ظرفیت ۳۲ گیگابایتی آن نیز ۲۱۷ دلار برای پیش فروش قرار گرفت. اما فروش آن از روز گذشته شروع شد. تقاضا برای نوکیا 6 در کشور چین بسیار زیاد بود. به طوری که رنگ نقره‌ای این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان رسید.

image

کمپانی HMD در کنگره جهانی موبایل از نوکیا 3، 5 و نوکیا 6 و 3310 جدید رونمایی کرد. گجت‌های اشاره شده پیش بینی شده بود که در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار گیرد. معروفیت بیش از حد نوکیا 6 در کشور چین باعث شده تا مسئولان HMD نسبت به فروش جهانی آن نیز دیدگاه مثبتی داشته باشند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

آرش

۱۳۹۶/۱۰/۲۹
کسایی که با آپدیت مشکل دارن من یه راه حل از پشتیبانی خود نوکیا گرفتم جواب میده.. اول گوگل پلی سرویس رو غیر فعال کنین بعد جی پی اس هم غیر فعال باشه. بعذ یه رستارت بزنین. بعد قند شکن روشن کنین برین رو آپدیت کلیک کنین. گوشی شما آپدیت میشه

رضا

۱۳۹۶/۱/۲۸
یه دنیاس و یه نوکیا هنوز نوکیا n96 وn95 رو تو ویترین خونه دارم

محمد

۱۳۹۶/۱/۲۴
شاید واقعا همه چیز یک گوشی برای بهتر کار کردن پردازنده نیست

قاسم

۱۳۹۶/۱/۲۳
اخه رو نوکیا سواره حرف ازنوکیا باشه بحث فرق داره اره داداش

طاهر

۱۳۹۶/۱/۲۳
سلام چرا یه گوشی با اسنپدرگن ۴۳۰ اینقد استقبال شد