خانهاخبار
نوکیا N70 بهترین گوشی موبایل تفریحی شد

نوکیا N70 بهترین گوشی موبایل تفریحی شد

گوشی چند رسانه ای N70 نوکیا در مراسم اهدای جوایز تلفن موبایل تحت عنوان مفیس (The Meffys) جایزه ی " بهترین گوشی تلفن موبایل تفریحی " را از آن خود ........
۱۳۸۵/۵/۱۶
گوشی چند رسانه ای N70 نوکیا در مراسم اهدای جوایز تلفن موبایل تحت عنوان مفیس (The Meffys) جایزه ی " بهترین گوشی تلفن موبایل تفریحی " را از آن خود کرد . این دستگاه در رقابتی تنگاتنگ در این مراسم که در لندن برگزار شد جایزه ی فوق را دریافت نمود .
به گزارش گروه خبری جی . اس . ام :
این گوشی علاوه بر داشتن ویژگی های برجسته ای مانند قابلیت جستجو در اینترنت و استفاده از پست الکترونیکی ، یک ابزار تفریحی نیز به شمار می رود . کاربران می توانند با استفاده از دوربین 2 مگاپیکسلی آن عکس های با کیفیت گرفته و با دستگاه پخش ویدئویی و موسیقی دیجیتال آن به موسیقی گوش فرا دهند و ویدئو تماشا کنند .
مراسم مفیس (Meffys) که توسط " همایش تلفن همراه تفریحی " تدارک دیده می شود ، مرکز رسمی برای سنجش خلاقیت در صنعت تلفن همراه تفریحی محسوب می شود . این مراسم همزمان با بازار تلفن همراه تفریحی سال 2006 دایر بود .
معونت ارشد بخش بازاریابی شرکت نوکیا می گوید : " این جایزه ، مهر تأییدی بر راهبرد زیر بنایی شرکت نوکیا در خصوص مدل های سری N این شرکت است . نوکیا یک دستگاه منحصر به فرد را به کاربران ارائه می دهد تا آنان بتوانند در هر زمان و مکانی از برنامه های تفریحی و سرگرم کننده لذت ببرند . مدل نوکیا N70 پر فروش ترین مدل در سری N کامپیوترهای چند رسانه ای نوکیا است و ما مفتخریم که دست اندرکاران صنعت ، طیف کامل ویژگی های تفریحی که این مدل به کاربران ارائه می دهد را به رسمیت شناخته اند ."
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۲/۲۶
ان70 کامل ترین گوشی زمان خود بود.