خانهاخبار
هوآوی سه مدل MateBook جدید با پردازنده Kaby Lake عرضه می‌کند

هوآوی سه مدل MateBook جدید با پردازنده Kaby Lake عرضه می‌کند

مدت زیادی از معرفی میت بوک هوآوی می‌گذرد و زمان آن رسیده تا این شرکت از نسل جدید این خانواده رونمایی کند. به تازگی در خبری اعلام شد که این بار هوآوی قصد معرف سه نسخه متفاوت از میت بوک را دارد.
۱۳۹۶/۱/۲۳

هوآوی نسل اول میت بوک را که یک تبلت باریک و مجهز به ویندوز ۱۰ است در کنگره جهانی موبایل سال گذشته رونمایی کرد، نسل جدید این محصول در MWC 2017 که تقریبا دو ماه قبل در بارسلونا برگزار شد، غایب بود اما این به معنی عدم تمرکز هوآوی بر تولید این محصول نببوده است، بلکه هوآوی این بار قصد دارد با دست پر بازگردد.

image

بر اساس اطلاعات جدیدی که فاش شده است، میت بوک جدید در سه مدل تولید خواهد شد و از آخرین نسل پردازنده‌های Kaby Lake اینتل بهره می‌برد. در توییتی از ایوان بلس، تصاویر این سه مدل به نمایش گذاشته شده است که ظاهرا با نام میت بوک D با اسم رمز Pascal، میت بوک E با اسم رمز Bell و میت بوک X با اسم رمز Watt شناخته می‌شوند. با توجه به این که ایوان بلس افشاگر معروفی است و در اکثر موارد گفته‌هایش به واقعیت تبدیل می‌شود، می‌توان احتمال داد که هوآوی واقعا چنین قصدی داشته باشد.

بر اساس تصاویر، میت بوک E ظاهر مشابه نسل قبل خود را دارد، یعنی یک تبلت با قابلیت اتصال داک کیبورد است و دو مدل دیگر نوت بوک‌های معمولی هستند که ممکن است عملکرد ۲ در یک داشته باشند.

اما موضوع مهم دیگر سخت افزار این دستگاه‌هاست؛ گفته می‌شود هوآوی برای مدل میت بوک X  صفحه نمایشی ۱۵ اینچی، پردازنده نسل هفتمی اینتل Core i5-7200U Kaby Lake و ۸ گیگابایت رم در نظر گرفته است. میت بوک D به صفحه نمایش ۱۲.۵ اینچی مجهز است و میت بوک E که نسخه ارتقا یافته نسل قبل است از پردازنده اینتل Core M Cherry Trail و ۴ گیگابایت رم بهره مند است. همچنین هر سه مدل باز هم از ویندوز ۱۰ به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کنند و ممکن است حتی به آخرین نسخه ویندوز ۱۰ یا همان Creator Update مجهز باشند. تا به حال هوآوی به طور رسمی هیچ واکنشی به این اخبار نشان نداده است.​

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)