خانهاخبار
گوشی OnePlus 5 احتمالا 8 گیگابایت رم دارد

گوشی OnePlus 5 احتمالا 8 گیگابایت رم دارد

مطابق جدیدترین شایعه منتشرشده، گوشی وان‌پلاس 5 هشت گیگابایت رم دارد. وان پلاس 5 احتمالا در نیمه دوم سال 2017 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۱/۲۱
image

انتظار می‌رود شرکت وان‌پلاس بعد از OnePlus 3T، پرچم‌دار بعدی خود را OnePlus 5 بنامد، چراکه چینی‌ها معتقدند عدد 4 بدشانسی می‌آورد (ظاهرا عدد 4 شبیه کلمه مرگ به زبان چینی است). مطابق گزارشی از چین، OnePlus 5 از نظر ارائه مشخصات سخت‌افزاری رده‌بالا، راه پرچم‌داران قبلی این کمپانی را ادامه خواهد داد. همانند OnePlus 3، که یکی از نخستین گوشی‌های مجهز به 6 گیگابایت رم بود، طبق جدیدترین شایعات OnePlus 5 نیز 8 گیگابایت رم خواهد داشت. برای اینکه درک بهتری از این میزان رم داشته باشیم، باید به این نکته توجه کنیم که این مقدار رم دو برابر رم گوشی‌های پرچم‌دار فعلی است.

وان‌پلاس 5 از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند، بنابراین پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 540 دارد. همانند اکثر پرچم‌داران امسال، حاشیه‌های نمایشگر این گوشی نازک‌تر خواهد شد و انتظار می‌رود رزولوشن صفحه‌نمایش به 1440 در 2560 پیکسل افزایش یابد. وان‌پلاس 5 نخستین گوشی OnePlus خواهد بود که پنلی با رزولوشن 1080 در 1920 ندارد. طبق این گزارش، گوشی جدید وان‌پلاس دوربین دوگانه دارد و در نیمه دوم سال 2017 معرفی خواهد شد. قیمت این گوشی زیر 500 دلار خواهد بود.

پس از معرفی OnePlus 3 و OnePlus 3T، کمپانی وان‌پلاس آن‌قدر اعتبار کسب کرده است که حتی شنیدن شایعه معرفی موبایلی با 8 گیگابایت رم چندان دور از واقعیت به نظر نمی‌رسد. بااین‌وجود، این خبر در حد شایعه است و باید با دیده شک و تردید به آن نگریست.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

arshia

۱۳۹۶/۱/۲۳
خوشگل پسر
با کلی پیشرفت هنوز نمیتونن بازی های ps2 رو اجرا کنن،چه برسه ps3 که بخاد بعدش ps4 رو اجرا کنه
کنسول پلی 2 از سی پی یو 128 بیتی استفاده میکنه،تا الان که خیلی این گوشیا پیشرفت کردن سی پی یو 64 بیتی دارن
با بالا بردن حافظه رم قدرت پردازشی گوشی زیاد نمیشه که همچین لطیفه ای میگی پروفوسور :|

rafa_

۱۳۹۶/۱/۲۱
چخبره ، گوشیم رمش ۲ نیازم برطرف میکنه ، رم باید ۴ باشه

Mohammad

۱۳۹۶/۱/۲۱
این میخاد بازی های PS4 رو اجرا کنع؟?