خانهاخبار
کمپانی DJI کوچک‌ترین پهپاد خود را معرفی می‌کند

کمپانی DJI کوچک‌ترین پهپاد خود را معرفی می‌کند

کمپانی DJI کوچک‌ترین پهپاد خود را معرفی می‌کند. کوچک‌ترین درون این شرکت Spark نام دارد. DJI هنوز عرضه این پهپاد را تایید نکرده، اما نام تجاری آن را ثبت کرده است.
۱۳۹۶/۱/۲۱
image

کمپانی DJI بابت پهپادهای نوآورانه‌اش شناخته‌شده است و درون جدید این کمپانی نیز بهترین مثال برای اثبات این ادعاست. پهپاد جدید DJI، موسوم به Spark، کوچک‌ترین درون این شرکت خواهد بود. تصویر پهپاد Spark در انجمن چینی DJI منتشر شده است و ما را به این فکر واداشته که شاید این پهپاد، همچون پهپاد Mavic Pro شرکت DJI، طراحی تاشو داشته باشد.

وبسایت فاش‌کننده عکس‌های پهپاد در حال حاضر داون است، اما قبل از داون شدن سایت، تصاویری از این پهپاد منتشر کرده بود که اکنون سایت‌های دیگر آن‌ها را منتشر کرده‌اند. کمپانی DJI هنوز وجود این پهپاد را تایید نکرده است، اما ثبت نام تجاری این درون وجود آن را تایید می‌کند. ویدئوی درزکرده از نمونه اولیه پهپاد اسپارک نشان می‌دهد این دستگاه بسیار ستودنی است. این پهپاد کوچک دوربینی عمودی برای ثبت سریع تصویر و ویدئو دارد.

شاید پهپاد اسپارک همانند Mavic Pro طراحی تاشو داشته باشد، اما هیچ منبعی این موضوع را تایید نکرده است. همچنین هیچ اطلاعات دقیقی در مورد کنترلر این پهپاد وجود ندارد؛ شاید این درون با استفاده از یک اپ کنترل شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)