خانهاخبار
بنچمارک GFX ویژگی‌های گوشی Mi Max 2 شیائومی را لو داد

بنچمارک GFX ویژگی‌های گوشی Mi Max 2 شیائومی را لو داد

شیائومی چند گوشی هوشمند را در آینده نزدیک معرفی خواهد کرد. از این رو شایعات در مورد این گوشی‌ها افزایش یافته است. امروز تصویری از بنچمارک GFX منتشر شد که ویژگی‌های Mi Max 2 را تقریبا به‌طور کامل لو می‌دهد. این گوشی میان‌رده غول‌پیکر ادامه مسیر شیائومی است که با ساخت گوشی Mi Max شروع شده بود.
۱۳۹۶/۱/۲۱

به‌نظر می‌رسد که شیائومی هفته‌های شلوغی در پیش رو دارد، زیرا قرار است چند گوشی جدید معرفی کند. شاید هیجان‌انگیزترین آن‌ها Mi 6 باشد که به‌زودی معرفی خواهد شد، اما گوشی دیگری هم از این شرکت در نوبت معرفی قرار دارد. گوشی مورد بحث شیائومی Mi Max 2 است، دنباله‌ای بر گوشی موفق پارسال یعنی Mi Max. این گوشی در اپلیکیشن بنچمارک GFX دیده شده است که بیشتر ویژگی‌های آن را پیش از معرفی رسمی آشکار می‌کند. در این بنچمارک Mi Max جدید با نام رمز شیائومی Oxygen ظاهر شده است.

image

این گوشی صفحه نمایش 6.44 اینچی فول اچ‌دی (1080×1920) دارد. بنچمارک GFX در مورد چیپ‌ست این گوشی اطلاعات دقیقی ندارد و تنها مشخص کرده است که Mi Max 2 چیپ‌ست هشت هسته‌ای کوالکام با حداکثر توان پردازشی تنظیم‌شده در فرکانس 2.2 گیگاهرتز به‌همراه پردازنده گرافیکی آدرِنو 506 دارد. البته شایعات قبلی دال بر این بودند که چیپ‌ست آن اسنپدراگون 660 است. مقدار رم آن 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت است که 109 گیگابایت آن در دسترس کاربر قرار دارد. Mi Max 2 با نسخه 7.1.1 اندروید نوقا و پوسته MIUI (ورژن شیائومی اندروید) عرضه خواهد شد.

بر مبنای اطلاعات اپلیکیشن بنچمارک، این گوشی دارای دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت UHD 4K است و جلو آن هم یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و البته مکالمه تصویری وجود دارد. گزینه‌های اتصال این گوشی شامل وای‌‌فای 4G LTE، بلوتوث ورژن 802.11 ac و NFC ورژن 4.1 است. جزئیات مربوط به باتری این گوشی معلوم نیست و برای دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن هنوز باید صبر کرد. برخی ویژگی‌های دیگر را می‌توانید در تصویر خبر ملاحظه کنید. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۱/۲۱
اولا این خبر مشکل داره درما ادرنو 506 برای نسخه پاینتره اشنپ دراگونه نه این. یه سرچ تو سایتای اینگلیسی بزنین متوجه میشین اسنپ دراگون 660. ادرنو 512 داره نه 506 منطقیش هم همینه که بره بالا نه بیاد پایین. چون می مکس قبل ادرنو 510 داشت.

I . A . M

۱۳۹۶/۱/۲۱
نسل اولش واقعا گوشی خوبی بود ،
امیدوارم نسل دومش از هر نظر بروز شده باشه و نسبت به نسل قبلش برتری داشته باشه و یک میانرده رو به بالا باشه هم از لحاظ سخت افزاری ، هم نرم افزاری و هم طراحی .