خانهاخبار
اولین تصویر از گلکسی نوت 8 منتشر شد

اولین تصویر از گلکسی نوت 8 منتشر شد

شرکت کره‌ای سامسونگ به تازگی دو پرچمدار جدیدش با نام‌های Galaxy S8 و +S8 را معرفی کرد و ظاهرا در حال آماده‌سازی خود برای رونمایی از Galaxy Note 8 نیز هست.
۱۳۹۶/۱/۲۰

دنیای تلفن‌های هوشمند با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت است و علاقه‌مندان نباید چشم از اتفاقات آن بردارند، چرا که ممکن است در یک چشم به هم زدن وقایع زیادی را از دست بدهند.

فبلت گلکسی نوت 7 تجربه خوبی برای سامسونگ نبود و با اتفاقاتی که پیرامون آن رخ داد، خدشه زیادی به اعتبار این شرکت کره‌ای وارد آمد. اما ظاهرا مدیران و مسئولان سامسونگ در تلاش‌اند تا مراحل آماده‌سازی Galaxy Note 8 را به پایان برسانند و این محصول در آینده‌ای نزدیک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برای ایجاد انگیزه در علاقه‌مندان، امروز تصویری از گلکسی نوت 8 در رسانه‌ها منتشر شد که در آن طرح نهایی این دیوایس به وضوح دیده می‌شود.

این روزها هیجان و انرژی زیادی در کمپانی سامسونگ دیده می‌شود، چرا که آنها قصد دارند ماجرای پیش‌آمده برای نوت 7 را به فراموشی بسپارند و خود را برای معرفی فبلت جدید، Galaxy Note 8، آماده کنند. همچنین با رونمایی از دو محصول گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، کاربران شبکه‌های اجتماعی اتفاقات قبلی را تا حدود زیادی فراموش کرده‌اند و تمام توجه‌ها به این دو تلفن هوشمند منعطف شده است.

کلیه اطلاعاتی که در مورد گلکسی نوت 8 وجود دارد فقط تصویر زیر است و متاسفانه هیچ جزئیاتی پیرامون مشخصات سخت‌افزاری، قیمت یا تاریخ عرضه این محصول عنوان نشده. کاملا واضح است که طراحی این دیوایس تا حد بسیار زیادی به Galaxy S8 شباهت دارد و تنها ابعاد آن تا حدودی افزایش پیدا کرده. نبودن اطلاعاتی در مورد مشخصات داخلی و همچنین افشای ناگهانی تصویر می‌تواند مدارکی مبنی بر واقعی نبودن آن باشد.

image

شایعات پیشین حاکی از آن است که Galaxy Note 8 از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با کیفیت Super AMOLED، پردازنده اسنپ‌دراگون 835 یا اگزینوس 9000، شش گیگابایت رم و حافظه داخلی حداکثر 256 گیگابایتی بهره‌مند است. تمامی این ویژگی‌ها را، مانند نسل‌های پیشین، در کنار امکان پشتیبانی از قلم S Pen در نظر داشته باشید.

همان‌طور که بالاتر اشاره کردیم، مشخص نیست که این تصویر واقعی است یا تنها جنبه تبلیغاتی دارد؛ لذا باید بیشتر منتظر بمانیم. پیش‌بینی شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

Amine

۱۳۹۶/۶/۱۴
Amine

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۱
اتفاقا اگه مثل اس۸ باشه که نیست میشه بهترین دوربین سال

امیر

۱۳۹۶/۱/۲۱
کاشکی دوربینش مثل اس8 نباشه و ارتقا پیدا کنه، تنها ضعف اس 8 دوربینشه، شاید الان کم نیاره ولی با معرفی پرچمدارای سایر شرکت ها، قدرتش میتونه شکننده باشه....

omid170

۱۳۹۶/۱/۲۱
یعنی جان خودم فقط خدا میدونه چقدر عاشق نوتم اس 8 زیباس و از قلم پیشتیبان میکنه ولی نوت حقیقی خو ش واقعا زیباس حالا چه طرح اس 8تو براش بزنهدچه غیر از اون والا بنظرم اگه اس 8 پلاس براش جای قلم اس پین میزاشتن نوت در میومد ولی ساسونگ غول شرکت گوشی هاس از هر نظر و عاشقش هستم سپاس جی اس م سپاس سامسونگ

gadget baz

۱۳۹۶/۱/۲۰
طرح شطرنجی روی صفحه نمایش باعث میشه باور نکنم که از سری نوت هست.
با توجه به اینکه سامسونگ بهترین صفحه نمایش رو تولید میکنه یا عکس بد گرفته شده یا فیک هست
در ضمن هنوز هیچ نمونه ای از سری نوت8 برای ازمایشات در نیومده ( با توجه به مطالعات روزانه از منابع اصلی ) اینو از کجا پیدا کردن ازش عکس گرفتن؟
گمان میکنم سری نوت 8 هم از لحاظ ظاهر مثل گلکسی جدید باشه فقط پهن تر و با لبه گرد کمتر .