خانهاخبار
نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین Galaxy S8

نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین Galaxy S8

اگر به دنبال این هستید تا بفهمید کیفیت عکس‌های دوربین گلکسی اس 8 چگونه است در ادامه مطلب می‌توانید نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین این گوشی را در حالت‌های مختلف مشاهده کنید.
۱۳۹۶/۱/۱۹

با اینکه طراحی و نمایشگر جدید گلکسی اس 8 سامسونگ بسیاری از کاربران را هیجان زده کرد اما دوربین این پرچمدار جدیدی خیلی هیجان انگیز نبود. کیفیت دوربین گلکسی اس 8، همچون سال گذشته، 12 مگاپیکسلی است و به نظر می‌رسد از نظر نرم‌افزاری اندکی بهبود یافته است.

البته سامسونگ در پرچمداران جدیدش از دو سنسور مختلف بهره می‌برد که یکی ساخت شرکت سونی و دیگری ساخت خود سامسونگ است. IMX333 سونی سنسور جدیدی است که فعلا چیز زیادی درباره آن نمی‌دانیم ولی سنسور S5K2L2 ISOCELL همان است که در نسخه اگزینوس گلکسی اس 7 استفاده شده بود. همچنین سنسور دوربین جلو گلکسی اس 8 نیز تغییر کرده است و از یک سنسور 8 مگاپیکسلی IMX320 سونی در آن استفاده می‌‎شود.

در ادامه مطلب مجموعه‌ای از عکس‌های گرفته شده با دوربین گلکسی اس 8 (و سنسور سونی) را مشاهده می‌کنید که در فضای باز، فضای داخلی، مایکرو، نور کم، پرتره و سوژه متحرک ثبت شده‌اند. با کلیک روی هر عکس می‌توانید آن را در اندازه واقعی ببینید سپس نظرتان را در مورد آنها با ما در میان بگذارید.

فضای باز

image
image

مایکرو

image
image

سوژه متحرک

image
image

پرتره

image
image

فضای داخلی

image
image

سلفی

image
image

نور کم

image
image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (57 نظر)

Amir446

۱۳۹۶/۱/۳۰
دوستای عزیز درسته که سنسورش سونی هست .اما سونی فقط خوده سخت افزار دوربین رو به سامسونگ میده .نرم افزاره دوربین ،پردازش گر تصاویر و غیره کاره خوده گوشیه سامسونگه واسه همینه که سنسوره سونی توی گوشی های مختلف با تفاوت های زیاد ظاهر میشه .فقط نیاید بگید دوربینش سونیه .توی اکثره فشنگ ها یه نوع باروت هست ولی یه فشنگ فلان کارخونه با اون دیگری دنیایی تفاوت داره .خوده سونی نمیتونه از لحاظ نرم افزاری اون استفاده ای که سامسونگ از سنسورهاش میکنه رو بگیره .

مسعود

۱۳۹۶/۱/۳۰
اول از ممنون از اطلاع رسانی دوما چه ربطی داشت که مثل بچه ها اومدی زیر پست سامسونگ از یه برند دیگ حرف میزنی که چی بشه مگه بجه ای سوما صفحه نمایش سونی 8 کا هم بشه به گرد پایی سامسونگ نمیرسه و نخواهد رسید ولی دوربین سونی بی شک بهترین بوده و هست و همین طور 1000 که میگی نیست 960 تاس هزار تا برای شایعات دوربین سامسونگ بود که تو ذهنت مونده به اون ربطت میدی اسنپی هم که گفتی روی این هست تعصب تا چه حد آخه

محمد

۱۳۹۶/۱/۲۲
تو این سایت , از ده تا خبر , یازده تاش مربوط به سامسونگه.اسمو سایتو باید عوض کنن.بذارن سایت دوم سامسونگ.چه خبره جی اس ام؟؟ هر نظری که مخالفه تو و برند سوگولیت باشه ( سامسونگ), رو تایید نمیکنی.شاید برای طرفداراهای برند های دیگه خبرای مربوط به سامسونگ براشون مهم نباشه.

علی

۱۳۹۶/۱/۲۲
کجاش بهتر بود

علی

۱۳۹۶/۱/۲۲
صد رحمت به اس7