خانهاخبار
سامسونگ کار روی Galaxy S9 را آغاز کرده است

سامسونگ کار روی Galaxy S9 را آغاز کرده است

براساس آخرین شایعات منتشرشده، کمپانی سامسونگ کار روی نسخه بعدی گلکسی اس 8، یعنی Galaxy S9، را آغاز کرده است.
۱۳۹۶/۱/۱۸

هنوز مدت زمان زیادی از معرفی گوشی‌های گلکسی اس 8 و 8 پلاس نگذشته است و در حالی که این محصولات هنوز رسما به بازار عرضه نشده‌اند، براساس آخرین شایعات منتشرشده، کمپانی سامسونگ کار روی نسخه Galaxy S9 را آغاز کرده است. اس 9 سامسونگ احتمالا در سال 2018 معرفی خواهد شد. 

image

برخی منابع گزارش داده‌اند که تیم‌هایی از کمپانی سامسونگ کار روی نمایشگر گلکسی اس 9 را از اواخر ماه مارس آغاز کرده‌اند که اگر این حرف صحت داشته باشد، به این معنی است که سامسونگ حدود 6 ماه از زمان‌بندی خود جلوتر عمل کرده. براساس گزارشات منتشرشده، کمپانی سامسونگ سخت‌گیری‌های کیفی روی محصولات را تشدید کرده است تا از ایجاد مجدد مشکلاتی مانند انفجار باتری که در نوت 7 رخ داد، جلوگیری کند. به گفته‌ یکی از این منابع آگاه: 

از ماه مارس گذشته، تیم‌هایی از سامسونگ کار روی توسعه نمایشگر اس 9 را آغاز کرده‌اند تا بتوانند نمونه‌هایی از آن را تا میانه‌های ماه آوریل آماده کنند. بعد از نمایشگر، انتظار می‌رود که بخش‌های کلیدی بعدی، مانند نمونه‌های پیش‌تولید اس 9، در چند فاز توسعه یابند. 

هنوز زود است که بخواهیم در مورد مشخصات گلکسی اس 9 پیش‌گویی کنیم، اما برخی منابع گزارش داده‌اند که احتمالا در نهمین سری از گوشی‌های گلکسی از دو نوع پنل 5.8 . 6.2 اینچی استفاده خواهد شد. در حال حاضر گوشی‌های اس 8 و 8 پلاس از چنین سایز نمایشگری بهره می‌برند.

اما در این گزارشات منتشرشده کم و بیش به گوشی گلکسی نوت 8 نیز اشاره شده است. براساس این اخبار، گوشی بعدی سری نوت ممکن است با یک نمایشگر بزرگ‌تر از حد معمول که در گوشی‌های بالارده سامسونگ دیده‌ایم روانه بازار شود که در این صورت، سایز 6.32 اینچ و جای‌گذاری سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر را می‌توان برای نوت 8 محتمل دانست. از آنجایی که سامسونگ موفق نشد سنسور اثرانگشت را در پنل پایینی نمایشگر اس 8 جای دهد، بعید نیست که این کمپانی کره‌ای بخواهد در گوشی گلکسی نوت 8 به این رویای خود جامه عمل بپوشاند.

بخش موبایل سامسونگ نیز پیش از این اعلام کرده بود که گوشی نوت 8 احتمالا امسال روانه بازار شود. حتی گفته می‌شود که سامسونگ کد رمز «Great» به معنای بزرگ یا عالی را برای پروژه توسعه نوت 8 در نظر گرفته است. پیش‌بینی شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۶
سلام دوستان میخواستم ی خواهشی کنم از کسانی که راجبه سامسونگ قضاوت میکنند این جوری که بعضی دوستان میگن سامسونگ به درد نمیخوره و مثل نسخه نوت ۷منفجر میشه و از این حرفا میخوام که بگم من هرسه نوع از ایفونx نوت۸و اس۸رو دارم میخوام بگم ه تو بین این سه تا نوت۸واقعا از همشون بهتره وواقعا حرفی برای گفتن نگزاشته هر سه گوشی کارایی خودشونو دارن اما نوت ۸از ایفونxهم بهتره دوستانی که ایفون باز هستن فقط دارن پول مارک گوشیشونو میدن ودرواقع پولشون رو تو جوب میریزند پس میخوام که درباره سامسونگ حرف الکی نزنند

رامین

۱۳۹۶/۱۰/۲۲
منم دارم هم نوت ۸هم ایفون ۷پلاس اما واقعا نوت ۸غول گوشی ها هست غول تمام عیاره

رامین

۱۳۹۶/۱۰/۱۷
نوت ۸غول گوشی ها هست ابر گوشی یعنی نوت ۸حتما بخرین حتماااااا

رامین

۱۳۹۶/۱۰/۱۷
من همه گوشیها رودارم اول ایفون۷پلاس بعدش فروختم سامسونگ اس ۸خریدم بعد اس ۸رو فروختم ایفون۸خریدم بعد فروختم نوت ۸خریدم تو ترکیه زندگی میکنم. به نظر من ایفون به نوک سامسونگ نمیتونه برسه نوت ۸یه غول گوشی هست فوقع العاده عالیه خیلی اینقدری که حرف نداره. صدرصد الان داره یواش یواش اس۹میاد حتما میخرم فقط بیتابانه منتظرم ببینم اس ۹چطوری میشه صدرصد بهترین میشه. ایفون خیلی ظعیفه برابر سامسونگ البته بگما سامسونگ از اس۷ایج به بالا بهتره و گرنه ایفون از اون پاییناش بهتره اما اس ۷به بالا بهترین گوشی ها هستن خلاصه کنم اس ۸و بخصووووووص نوت ۸غول گوشیه ابر گوشیه واقعا یک یکه دمش گرم اونی که اینو درست کرده

علی

۱۳۹۶/۹/۱۵
آخه شما خودتون به این واقفین که سامسونگ با هر گوشی جدیدش ادمو شگفت زده میکنه من ک s8 دارم و مطمئنا s9 که وارد بازار شه میخرم