خانهاخبار
اپل با سامسونگ قراردادی دو ساله برای تهیه پنل‌های OLED امضا کرد

اپل با سامسونگ قراردادی دو ساله برای تهیه پنل‌های OLED امضا کرد

اپل به تازگی با یکی از رقیبان خود؛ سامسونگ، قراردادی دو ساله به ارزش ۹ میلیارد دلار را به امضا رسانده است تا ضمن آن، پنل‌های OLED آیفون‌های نسل بعد را از این شرکت خریداری نماید.
۱۳۹۶/۱/۱۸

بر اساس قراردادی که به تازگی بین اپل و سامسونگ بسته شده است، شرکت کره‌ای موظف است تا حدودا ۷۰ تا ۹۲ میلیون پنل OLED را در سال جاری به اهالی کوپرتینو تحویل دهد. بدین معنی که چیزی قریب به ۳۰ درصد از آیفون‌هایی که در صف تولید هستند، به پنل خمیده OLED مجهز خواهند بود. این در حالی است که اپل سالانه حدودا ۲۰۰ میلیون آیفون تولید می‌کند.

Nikkei چندی پیش گزارش داده بود که کمپانی آمریکایی نام برده شده، سفارش ۷۰ میلیون پنل OLED را به سامسونگ داده است. اما با توجه به قرارداد جدید، ظاهرا سامسونگ باید تعداد بیشتری نمایشگر به اپل تحویل دهد.

image

تیم امنیتی Yuanta پیش‌بینی کرده است که اپل در سال ۲۰۱۷، حدودا ۱۰۰ میلیون آیفون به تولید خواهد رساند که ۵۵ میلیون از آنها، به پنل‌های OLED جدید مجهز خواهند بود.

در حالی که طبق سنت هرساله آیفون اپل در ماه سپتامبر رونمایی می‌شد، اما اخبار جدید حاکی از آن است که به دلیل مشکلاتی که بر سر طراحی این دیوایس قرار گرفته، ظاهرا در ماه اکتبر یا نوامبر باید منتظر پرچمدار بعدی اهالی کوپرتینو باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

رسام

۱۳۹۶/۱/۱۹
چراغ نوتیفیکشن بزارین واسه ایفون خب لامصباااااا

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۸
اپل محتاج بقیه مخصوصا سامسونگ.چیز جدیدی نیست

کوروش

۱۳۹۶/۱/۱۸
یک معمار نیز به کارگران دستور ساخت میدهد :)

kia

۱۳۹۶/۱/۱۸
میگم الان اپلی ها کجان دقیقن ؟؟؟؟ چرا نمیان سامسونگ را مسخره کنن ؟؟؟؟ ببینین شرکتی که براش جون میدادین رفته از رقیبش پنل ال سی دی خریده حالا هی بیاین بگین سامسونگ بده

italodance

۱۳۹۶/۱/۱۸
باز شایعه!