خانهاخبار
آیفون 8 ممکن است دیرتر از زمان معمول معرفی شود

آیفون 8 ممکن است دیرتر از زمان معمول معرفی شود

اپل در تکاپوی تولید آیفونی است که قرار است به مناسبت دهمین سالگرد تولید این سری گوشی هوشمند، معرفی کند. با این حال گویا تغییراتی که اپل می‌خواهد در این نسخه اعمال کند آنقدر زیاد است که تامین‌کنندگان ممکن است نتوانند به موقع سفارشات اپل را تحویل دهند.
۱۳۹۶/۱/۱۷

گزارشی که اخیرا منتشر شده از آن حکایت دارد که اپل ممکن است معرفی گوشی پیشرفته 5.8 اینچی و بدون‌ لبه‌ی خود را تا ماه اکتبر یا حتی نوامبر (مهر، آبان یا آذر) عقب بیندازد.

در سال‌های اخیر اپل همواره در کنفرانسی که در ماه سپتامبر (شهریور) برگزار می‌شد، از آیفون‌های جدیدش رونمایی می‌کرد. با این حال بر اساس خبری که وب‌سایت چینی Economic Daily News منتشر کرده، تامین‌کنندگان اپل با برخی مشکلات فنی در تولید آیفون 8 رو به رو شده‌اند که علت اصلی آن متفاوت بودن فرآیند لمینت کردن صفحه نمایش آیفون جدید است که باید در آن قرارگیری سیستم حسگر سه بعدی دوربین جلو لحاظ شود.

image

پیش از این نیز شایعاتی منتشر شده بود که احتمال دارد اپل به خاطر تغییری که در صفحه نمایش آیفون نسل بعدی داده و از LCD به OLED مهاجرت کرده، شاهد آن باشیم که آیفون 7 اس و 7 اس پلاس در ماه سپتامبر و آیفون 8 کمی دیرتر معرفی شود. البته این خبر با توجه به سابقه‌ای که از اپل سراغ داریم کمی دور از تصور است. بعید است که اپل در سپتامبر کنفرانسی برگزار کند که سری S آیفون 7 را معرفی کند و کمی بعدتر بخواهد کنفرانس دیگری مخصوص رونمایی از آیفون 8 با تولید محدودتر ترتیب دهد. شایعه قابل باورتری که در این مورد منتشر شده آن است که آیفون مخصوص دهمین سالگرد اپل، آیفون 8، همراه با آیفون 7 اس و 7 اس پلاس معرفی می‌شود، اما فروش آن کمی دیرتر از حد معمول و زمانی آغاز می‌شود که اپل اطمینان حاصل کند می‌تواند تقاضای خرید را پاسخ دهد. این زمان احتمالا در سه ماهه پایانی سال 2017 خواهد بود.

پیش از این نیز در خبری به اطلاعتان رساندیم که اپل با پیش‌بینی اینکه تقاضای آیفون‌های نسل بعد بالا خواهد بود، 70 میلیون پنل OLED به سامسونگ سفارش داده است. سامسونگ نیز برنامه‌ریزی کرده است که در سال 2017 تا 95 میلیون پنل اولد تولید کند.

دیده‌بان‌های بازار به دقت سفارشات ورودی شرکت‌های زنجیره‌ی تامین‌کنندگان اپل را بررسی می‌کنند تا از این طریق شاید بتوانند به لیستی از قطعات مجهولی دست پیدا کنند که ممکن است اپل برای ویژگی‌های جدید آیفون 8 سفارش داده باشد. به جز صفحه نمایش بدون لبه OLED، تا به حال شایعه شده که آیفون 8 از قابلیت‌هایی مانند شارژ بی‌سیم، تشخیص چهره‌ی 3 بعدی و حسگر عنبیه چشم برخوردار بوده و احتمالا دکمه Home فیزیکی نیز در آن حذف شده است. همچنین گفته می‌شود احتمال دارد حسگر تاچ آیدی زیر صفحه نمایش True Tone پنهان شده باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۱/۱۷
اولین برندی ک حاشیه رو برداشت شیاومی بود
بعید میدونم اپل اسم خودشو به خاطر یه طراحی بد کنه.

arshia

۱۳۹۶/۱/۱۷
نمیدونم این طرح کانسپتو کی طراحی کرده
اما شدیدا تحت تاثیر طراحی اس 8 سامسونگ بوده...مطمینم اپل عمرا توی طراحی سراغ همچین طرح بی اصالت و تابلویی نمیره که انگ تقلیدکار بودن بهش بزنن

مجید

۱۳۹۶/۱/۱۷
کی گفته امین جان تو میگی؟