خانهاخبار
هوآوی Honor 8 Pro را معرفی کرد؛ قوی‌ترین پرچمدار هوآوی تا به امروز

هوآوی Honor 8 Pro را معرفی کرد؛ قوی‌ترین پرچمدار هوآوی تا به امروز

کمپانی هوآوی Honor 8 Pro را معرفی کرد. آنر 8 پرو، نسخه ری‌برند شده Huawei Honor V9 است که پیش‌تر در چین معرفی شده بود. پیش‌فروش آنرو 8 پرو از امروز آغاز شده است.
۱۳۹۶/۱/۱۶

آنر پرچم‌دار جدید خود، Honor 8 Pro را معرفی کرد. برخی از شما بلافاصله پس از دیدن این گوشی متوجه خواهید شد که این دیوایس، نسخه ریبرند شده Honor V9 است که در ماه فوریه در چین معرفی شد. آنر 8 پرو درواقع نسخه جهانی آنر وی9 است و مطمئنا گوشی قدرتمندی است. جنس بدنه این گوشی از فلز است و دوربین پشت دوگانه دارد که در ادامه راجع به آن صحبت می‌کنیم. این گوشی اسکنر اثرانگشتی دارد که در پشت آن قرار گرفته است و بلندگوهای آن در پایین‌ترین قسمت بدنه واقع شده است. همه دکمه‌های فیزیکی گوشی در سمت راست و شیار سیم‌کارت آن در سمت چپ قرار گرفته است.

image

آنر 8 پرو در بخش مشخصات سخت‌افزاری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ این گوشی هوشمند به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD (رزولوشن 2560 در 1440 و تراکم پیکسلی 515PPI) مجهز است و 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. با استفاده از کارت حافظه microSD، می‌توانید حافظه داخلی دستگاه را تا 128 گیگابایت افزایش دهید. این فبلت پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی Kirin 960 دارد که قدرتمندترین پردازنده هوآوی تا به امروز است و در Huawei Mate 9 نیز استفاده شده است. چهار هسته این پردازنده برای کار روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز تنظیم شده‌اند و چهار هسته دیگر با فرکانس 1.8 گیگاهرتز کار می‌کنند. همان‌طور که در بالا اشاره شد، Honor 8 Pro دوربین پشت دوگانه دارد که هر دوربین 12 مگاپیکسلی است. در جلو گوشی نیز دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. این گوشی باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی غیرقابل جداسازی دارد و به گفته کمپانی سازنده، شارژ 0 تا 100 درصد این باتری، 1 ساعت و 50 دقیقه زمان می‌برد. آنر 8 پرو از هر دو فناوری TD-LTE و FDD-LTE پشتیبانی می‌کند. اندروید 7.0 از ابتدا روی این دیوایس نصب است و پوسته EMUI 5.1 به‌عنوان آخرین نسخه رابط کاربری هوآوی، روی آن موجود است.

آنر 8 پرو در رنگ‌های آبی دریایی، مشکی نیمه‌شب و طلایی پلاتینیوم، عرضه می‌شود. ابعاد این گوشی 147 در 77.5 در 6.97 میلی‌متر است و 184 گرم وزن دارد. این گوشی از امروز با قیمت 549 یورو در برخی کشورهای اروپایی پیش‌فروش می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

ali

۱۳۹۶/۷/۱۴
گروه پرچمداران
سامسونگ note s
شیائومی mi note max mi
هواوی honor mate p
.........
........

بابک

۱۳۹۶/۲/۱۰
این پرچمدار آنر هست. تحت برند آنر...در کل هواوی پرچمدارش رو در چند نسخه میزنه تا با سلیقه های مختلف جور در بیاد و فروشش بره بالا

Amir

۱۳۹۶/۱/۱۸
کسی نگفته این گوشی پرچمداره فقط بخاطر سیستم فوق العاده قویش گفتن درحد پرچمداراس و حتی میتونه پرچمدار باشه

Amir

۱۳۹۶/۱/۱۸
تو بیشتر سایتا زده ۶ گیگ بعضی جاها هم ۴ گیگه والا نمیدونیم کدومش درسته شایدم هر دو نسخش بیاد

رضا

۱۳۹۶/۱/۱۸
چرا به شما زور میاد اچ تی،سی نمیتونه کاری،کنه
خخخخخخ