خانهاخبار
بهترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند در گلکسی اس 8 سامسونگ

بهترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند در گلکسی اس 8 سامسونگ

Galaxy S8 سامسونگ ویژگی‌های متمایز بسیاری دارد که یکی از آنها نمایشگر فوق‌العاده آن است؛ نمایشگری که اکنون بالاترین امتیاز Display Mate را کسب کرده است.
۱۳۹۶/۱/۱۶
image

گوشی‌ها و تلویزیون‌های سامسونگ همیشه به داشتن نمایشگرهایی با تصاویر شارپ و رنگ‌هایی درخشان شهرت داشته‌اند.اما به نظر می‌رسد گلکسی اس 8 سامسونگ باز هم پا را فراتر گذاشته است. موسسه DisplayMate که در آزمایش عملکرد نمایشگرها،  تخصص دارد بالاترین امتیازش یعنی امتیاز A+ را به پرچمدار جدید سامسونگ اختصاص داده است.

شکی نداریم که اس 8 سامسونگ عنوان بهترین نمایشگر در بازار را دارد. نمایشگر Infinity Display سامسونگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این نمایشگر حداکثر روشنایی 1020 نیت دارد، عددی که نشان می‌دهد این نمایشگر روشنایی بیشتری از نمایشگرهای تست شده توسط این موسسه دارد.

این گوشی به خوبی از عهده پخش تصاویر HDR برمی‌آید و اولین گوشی هوشمندی است که از UHD Alliance برای پخش ویدیو HDR Premium گواهینامه دریافت کرده است. این موضوع بدین معنی است که اس 8 می‌تواند دقت و گستره رنگی همچون برخی تلویزیون‌های HDR تولید کند؛ تلویزیون‌هایی که در CES 2016 برای اولین بار نامشان را شنیدیم.

حالا که نتایج دیسپلی میت در مورد اس 8 آشکار شده، بیش از پیش در مورد این گوشی هیجان زده‌ایم. با این ویژگی‌ها، باید به زودی منتظر استقبال خوب کاربران از نسل جدید پرچمدار سامسونگ باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (56 نظر)

arshia

۱۳۹۶/۱/۳۰
ای بابا دیدی بلد نیستی!؟
اتفاقا توی تقریبا دوسال پیکسل هاش نیمسوز میشن و یا کامل میسوزن،بخاطر تنظیم نور نقطه ای و جداگانه هر پیکسل

روزبه

۱۳۹۶/۱/۲۴
دوستان تشریف ببرید منبع اصلی رو مطالعه کنید قبل از اظهارنظر لطفا!
تا دوسال دیگه شما هیچ پرچمداری رو نخواهید دید که با صفحه lcd عرضه بشه!

محسن اسمعیلی

۱۳۹۶/۱/۲۰
فرقش رو میدونم..
اموال ای دی هیچوقت نمیسوزه زیر نور مستقیم افتاب خوندن صفحه راحته و هیچ عیبی نسبت ب ال سی دی نداره.. اما نکته اصلی اینجاست ک خوده اپل هم برا ایفون هشت از پنل های سامسونگ سفارش داده ک این نشون میده خوده اپل هم میدونه کیفیت صفحه نمایش های سامسونگ بهتر و بالاتره.. :-)

ali

۱۳۹۶/۱/۱۹
4kجنبه تبلیغاتی داره؟چرا جوک میگی؟لابد صفحه نمایش خمیده خیلی کاربرد ویژه ای داره.حق داری از سونی بد بگی چون اینجا مرکز تبلیغات سامسونگه.فقط باید بنویسی وااااای اس هشت بهترینه تا نظر ثبت بشه.اس هشت تو صفحه نمایش هم از ایکس زد شکست بخوره اینجا مینویسن بهترین صفحه نمایش دنیا رو داره....

مصطفی

۱۳۹۶/۱/۱۸
مدرک تست دقت رنگ صفحه نمایشت را از کدام دانشگاه گرفتی کادیلاک؟ :))))) از نظر تو بهترین صفحه واسه هنگیته پس من جای بحثی با شما نمی‌بینم :)))))))