خانهاخبار
گوشی تاشو سامسونگ تا پیش از سال 2019 روانه بازار نمی‌شود

گوشی تاشو سامسونگ تا پیش از سال 2019 روانه بازار نمی‌شود

Kim Tae-woong، مهندس ارشد Samsung Display، در سمیناری در کره جنوبی گفت گوشی تاشو سامسونگ (موسوم به Galaxy X) تا سال 2019 وارد فاز تجاری‌سازی نخواهد شد و وارد بازار نمی‌شود.
۱۳۹۶/۱/۱۵
image

به‌تازگی بحث‌های زیادی پیرامون گوشی تاشو احتمالی سامسونگ، موسوم به Galaxy X، مطرح شده است. اخیرا شایعه‌ای مطرح شده بود مبنی بر اینکه شاید این گوشی پیش از پایان سال وارد بازار شود اما ظاهرا این شایعه غلط است.

Kim Tae-woong، مهندس ارشد Samsung Display، در سمینار Display TechSalon در سئول گفت گوشی‌های هوشمند تاشو پیش از سال 2019 وارد بازار نمی‌شوند.

کیم در این مورد گفت: «ازآنجاکه صفحه‌نمایش‌های بدون لبه در حال حاضر فروش خوبی دارند، ما برای توسعه نمایشگرهای تاشو زمان کافی داریم. انتظار می‌رود این فناوری تا سال 2019 به بلوغ برسد.»

Chung Won-seok، تحلیلگر شرکت سرمایه‌گذاری و اوراق بهادار HI، نیز دیدگاه خود در مورد این موضوع را در این سمینار مطرح کرد. او گفت: «انتظار می‌رود Samsung Display گوشی‌های انعطاف‌پذیر را در سال 2019 تجاری‌سازی کند چراکه 20 درصد سود عملیاتی کنونی شرکت از فروش نمایشگرهای بدون لبه به دست می‌آید و این شرکت نیازی به فروش سخت‌افزار جدید ندارد. زمانی که تقاضا برای گوشی‌های بدون لبه کاهش یافت، سامسونگ نمایشگر تاشو را به‌عنوان گزینه بعدی خود رو می‌کند.»

Kim Tae-woong سپس در مصاحبه‌ای با روزنامه Korea Herald تایید کرد چالش‌های فنی موجود بر سر راه تجاری‌سازی فناوری نمایشگر تاشو همچنان باقی است. سامسونگ دیسپلی همچنین اعلام کرده است به‌احتمال‌زیاد، ابتدا گوشی‌هایی تک‌خم معرفی خواهند شد و سپس گوشی‌هایی که از بیش از یک نقطه خم می‌شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱/۱۶
yh این پروژه بزرگیه به زمان احتیاج داره فکر کردی سامسونگم مثل اون شرکت قوطی حلبی سازه که یا در حال کپی کردنه یا در حال عقب گرد که یه گوشی بسازه با پردازنده و قابلیتهای چند سال قبل در ضمن این دفعه چندم میگم هنگ اون گوشی و برندی میکنه که با بالاترین پردازنده و رم و رابط کاربری داغون از پس اجرای یه بازی برنیاد گوشیهای چینی با یک سوم این امکانات بالاترین کارها را انجام میدن البته ایناهم بگم کسی از این قوطی حلبی ساز بیشتر از این توقع نداره اصلا نباید ازش توقعی داشت خود شرکتش روی هواست

Lol

۱۳۹۶/۱/۱۶
هنگیت صفحه تخت نمیتونه بسازه ولی سامسونگ بزرگترین تولید کننده صفحه خمیده و منعطف هست
LoL

yashar2080

۱۳۹۶/۱/۱۶
از سال 2015 تمام سایتها این هنگی چوووو انداخته که گوشی تاشو گوشی تاشو الان هم میگه بعد سال 2019:))))))))) بگو نمیتونم تمام

Iliya

۱۳۹۶/۱/۱۵
شرکت سامسونگ خیلی خوب داره به جلو پیش میره...اگه همینجوری ادامه بده و مشکلاتی مثل نوت7 یا باز شدن در لباسشویاش براش پیش نیاد با شرکتای دیگ فاصله خوبی میگیره

محمد

۱۳۹۶/۱/۱۵
سامسونگ همیشه یک ایده جدید داره و خیلی هاشو رو نمیکنه