خانهاخبار
احتمال مجهز بودن نوکیا 9 به اسکنر عنبیه چشم

احتمال مجهز بودن نوکیا 9 به اسکنر عنبیه چشم

به نظر می‌رسد نوکیا قصد دارد طرفدارانش را بار دیگر غافلگیر کند. گفته می‏‌شود Nokia 9، که از آن با نام پرچمدار نوکیا نام برده می‏‌شود، مجهز به اسکنر چشم است.
۱۳۹۶/۱/۱۵
image

ماه‌هاست که در خبرها از معرفی پرچمدار قدرتمند نوکیا می‎شنویم. درحالی که پیش‌بینی می‎‏شد این شرکت در نمایشگاه MWC 2017 از این گوشی رونمایی کند، تنها به معرفی چند گوشی میان‌رده و پایین‌رده بسنده کرد.

شایعات متعدد به نام Nokia 9 برای پرچمدار نوکیا اشاره کرده‌اند؛ گوشی‌ای که در گزارش‌های جدید جزئیات بیشتری از مشخصات و خصوصیات آن منتشر شده است. بر این اساس گفته می‎شود نوکیا 9 از نمایشگر 5.5 اینچی QHD، پردازنده اسنپ‌دراگون 835 و 6 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. این گوشی احتمالا با ظرفیت 64 یا 128 گیگابایت به بازار می‌آید و دوربین اصلی آن 22 مگاپیکسل کیفیت خواهد داشت. دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، باتری 3800 میلی‌آمپرساعتی، اسکنر اثر انگشت و پشتیبانی از شارژ سریع دیگر ویژگی‌هایی است که برای این گوشی برشمرده می‏‌شود.

در این گزارش همچنین آمده است که نوکیا 9 مجهز به اسکنر عنبیه خواهد بود؛ چیزی که آن را در رده معدود پرچمدارانی قرار می‌دهد که در حال حاضر این ویژگی امنیتی را دارند.

متاسفانه هنوز زمان رونمایی از این گوشی دقیقا مشخص نیست، ولی امیدواریم در هفته‌های پیش رو اخبار دقیق‌تری در مورد آن به دست بیاوریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

میساء

۱۳۹۶/۱/۱۵
این اژدها خواب نبوده تو این مدت بلکه روی مدیریت بزرگترین پروژه های مخابراتی جهان تمرکز کرده بود و نمیخواست به این زودی اندروید بزنه. کلمه خواب با این غول دنیای فناوری کاملا بیگانه است.
عاشق عاشقای نوکیام

reza

۱۳۹۶/۱/۱۵
بسیار عالی اژدهای پیر داره بیدار میشه البته باید ببینیم نوکیا در زمینه ی قیمت چی داره که بگه اگه بخواد خریدار جذب کنه باید قیمت زیر 600 دلار بده

محمد

۱۳۹۶/۱/۱۵
بنظر من نوکیا داره خوب پیش میره رم۶ ودوربین عالی وباطری قوی

محمد

۱۳۹۶/۱/۱۵
بنظر من نوکیا خوب پیش میره رم۶ ودوربین عالی

ali as

۱۳۹۶/۱/۱۵
بازگشت امپراطور.....