خانهاخبار
تماشا کنید: آنباکس گلکسی اس 8 با حضور کوسه‌ها!

تماشا کنید: آنباکس گلکسی اس 8 با حضور کوسه‌ها!

ممکن است این آنباکس یکی از عجیب و قریب‌ترین آنباکس‌هایی باشد که تا به حال دیده‌اید. در این ویدئو Galaxy S8 سامسونگ در زیر آب و با حضور کوسه‌ها آنباکس می‏‌شود.
۱۳۹۶/۱/۱۴

یکی از ویژگی‌های بارز گلکسی اس 8 داشتن تاییدیه IP68 و مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 1.5 متری است. شرکت T-Mobile در ویدئویی تبلیغاتی دست به یک کار عجیب زده است. این شرکت آنباکس Galaxy S8 سامسونگ را در زیر آب و در قفسی که کوسه‌ها به دور آن می‌چرخند انجام داده است.

این آنباکس به جز نشان دادن ضد آب بودن گلکسی اس 8 و امکان عکسای با آن زیر آب اطلاعات مفید دیگری را در اختیار شما نمی‌گذارد ولی با این حال دیدن آن خالی از لطف نیست.

لازم به ذکر است که فقط خود گوشی Galaxy S8 ضد آب است و سایر لوازم جانبی که در جعبه آن قرار دارند ضد آب نیستند.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

daniel

۱۳۹۶/۱/۱۷
سلام اقا سعید پرفروش ترین گوشی سال برای سونی xz بود درسته s8 گوشی زیبایی است اما پرچمدار های قبلی اش زیاد خوب نبوده اند

Keyhan

۱۳۹۶/۱/۱۵
منظورت اونجاس که طرف با تیغه ای با درجه سختی ٩ شیشه پشت گوشی u ultra رو میشکنه بعد تست خم شدن انجام میده؟ خب هر عقل سالمی تشخیص میده شیشه که شکست دو تیکش جدا میشن از هم! در ضمن u ultra 128 محکم ترین گوشی دنیاس چون جلو و پشتش از سفایر گلاس ساخته شده همون شیشه ای که سامی حتی نمیتونه محافظ لنزشم ازون بزاره ولی اپلو اچ تی سی محافظ لنزشون ازونه. و سالهاست اپل زور میزنه کل گوشی رو از سفایر گلاس بسازه ولی نمیتونه. شما برید اخبار منفجر شدن پرچمدار جدیدتونو دنبال کنید و تاسف بخورید که برند محبوبتون سال هاست نمیتونه یه گوشی سالم تحویلتون بده. اخبار تحول تو دنیای گوشی ها توسط سلطان اچ تی سی واسه چندمین بار با بدنه حساس به فشار هم دنبال کنید. واقعا فکر نمیکردم اس 8 بترکه ولی اینم ترکید. به جای سامسونگ باشم از بازار تلفن همراه میرم بیرون با وجود تکرار پی در پی این آبروریزی ها. درضمن بدونید بین کمیت و کیفیت فرسنگ ها فاصلس. سامسونگ تموم بازار های دنیارو پوشش میده این دلیل به کیفیتش نیست. محض اطلاع پرفروش ترین گوشی سامسونگ گوشی j4 بوده که یک پایین ردس و ملیون ها فروش کرده ولی مفتم نمی ارزه. بدرود

jj

۱۳۹۶/۱/۱۵
شما برو اپل بخر.
گوشی169دلاری رو ب قیمت499دلار برات غالب کنن.مطلبش تو همین سایت هست.با تشکر از جی اس ام

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۵
بذار بیاد؟اگه وارد شه که بقیه برند ها باید پرچمداراشون رو از بازار جمع کنن چون کسی نمیخره

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۵
چند دونه؟؟؟مرد حسابی پرفروشترین برند دنیاست سال قبل اس۷ تو یک ماه اول اندازه فروش تمام گوشی های هنگ تی سی در یکسال فروش داشت.خیلی اطلاعاتت کمه زیر صفر