خانهاخبار
مشخصات مدل 2017 موتو ایکس موتورولا فاش شد

مشخصات مدل 2017 موتو ایکس موتورولا فاش شد

کم کم باید منتظر رونمایی از (Moto X (2017 موتورولا باشیم؛ گوشی هوشمندی که مشخصات فنی آن به همراه یک گوشی دیگر در توییتر فاش شده است.
۱۳۹۶/۱/۱۴

تاکنون مستندات متعددی از گوشی جدید موتورولا، Moto X (2017)، در اینترنت منتشر شده است. علاوه بر تصاویر و رندرهای فاش‌شده از مدل 2017 موتو ایکس، اکنون به مشخصات احتمالی این گوشی نیز دست پیدا کرده‌ایم.

بر اساس شایعه جدیدی که در توییتر منتشر شده است Moto X (2017)، که با شماره مدل XT-180x و اسم رمز Sanders شناخته می‎شود، از پردازنده اسنپدراگون 625 و دوربین اصلی دوگانه 13 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این گوشی در دو مدل با حافظه‌های 32 و 64 گیگابایتی به بازار می‌آید که به ترتیب 3 و 4 گیگابایت رم دارد.

image

گوشی دیگری که از مشخصات آن پرده برداشته شده است با اسم رمز Albus شناخته می‌‏شود. این گوشی، همچون موتو ایکس 2017، از پردازنده اسنپدراگون 625 بهره می‌برد و از حافظه رم و حافظه داخلی مشابهی برخوردار است، اما به دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که دوگانه نیست.

نگاهی به رندر Moto X (2017) به خوبی دوربین دوگانه این دستگاه را تایید می‌کند؛ ضمن اینکه می‌توان نسبت به بدنه فلزی دستگاه و اسکنر اثر انگشت آن مطمئن شد. مورد دیگری که در تصویر کمتر به چشم می‌آید چراغ فلش دوربین جلوست که در سمت راست بالای آن جای گرفته.

باید دید در روزهای آینده شایعات چه اطلاعات تازه‌ای در مورد این گوشی‌ها به دست ما می‌رسانند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱/۱۴
خدایی ب این میگن طراحی