خانهاخبار
بلک‌بری به‌روزرسانی بزرگی برای گوشی‌های اندرویدی خود منتشر می‌کند

بلک‌بری به‌روزرسانی بزرگی برای گوشی‌های اندرویدی خود منتشر می‌کند

کمپانی بلک‌بری اعلام کرده است آپدیت بزرگی برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی کنونی و آینده خود منتشر می‌کند. به گفته BlackBerry این به‌روزرسانی عملکرد گوشی‌ها را بهبود می‌دهد.
۱۳۹۶/۱/۱۴
image

بلک‌بری به‌تازگی اعلام کرده است به‌روزرسانی جدیدی را برای همه گوشی‌های هوشمند اندرویدی کنونی و آینده خود، برای دانلود در دسترس قرار می‌دهد. هدف این آپدیت، بهبود برخی از ویژگی‌های عملکردی گوشی‌ها است که از قبل در آن‌ها قرار داده شده است.

این کمپانی کانادایی رابط کاربری Productivity Tab را به‌طور کامل مورد بازنگری قرار داده است تا آن را کاربرپسند تر و استفاده از آن را آسان‌تر کند. علاوه بر این، این آپدیت عملگر جدید Quick Triage را به موارد بخش Hub آورده است و قابلیت Quick Actions جدید را به همه ورودی‌های مخاطب ازجمله بخش تماس، پیام‌رسانی و ایمیل اضافه کرده است.

این به‌روزرسانی از طریق Google Play Store عرضه می‌شود بنابراین هنگامی‌که در دسترس قرار گیرد، کاربران نوتیفیکیشنی دریافت می‌کنند.

در حال حاضر گوشی‌های BlackBerry PRIV، BlackBerry DTEK50 و BlackBerry DTEK60 واجد شرایط دریافت این آپدیت جدید هستند. بااین‌حال، کاربران اندرویدی که بهره‌وری را بر سایر موارد ارجح می‌دانند اما گوشی هوشمند BlackBerry ندارند، شاید امکان دانلود این آپدیت را پیدا کنند.

به گفته بلک‌بری، کاربران دیگر دیوایس‌های اندرویدی، در آینده نه‌چندان دور، به این آپدیت دسترسی پیدا می‌کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)