خانهاخبار
بنچمارک Galaxy S8 با پردازنده اگزینوس 8895 منتشر شد

بنچمارک Galaxy S8 با پردازنده اگزینوس 8895 منتشر شد

چند بنچمارک گلکسی اس 8 شب گذشته معرفی شد که در آن‌ها عملکرد تراشه این پرچمدار جدید با دیگر رقبا مقایسه شده است.
۱۳۹۶/۱/۱۳

گلکسی اس8 سامسونگ شب پرکاری پشت سر گذاشته، اما وقت استراحت نیست؛ اولین بنچمارک‌های این محصول به‌تازگی معرفی شده‌اند. بیایید به رقابت این پرچمدار در میدان نبرد نگاهی بیندازیم.

این نکته قابل ‌ذکر است که در این بنچمارک‌ها نسخه بررسی‌شده پردازنده اگزینوس 8895 دارد و نسخه دارای پردازنده اسنپدراگون 835 بررسی نشده. البته، طبق ادعای سامسونگ، هر دو پردازنده عملکرد یکسانی دارند.

در بنچمارک AnTuTu 6 برتری سامسونگ با فاصله کمی از رقیبش آیفون 7 پلاس، که هنوز هم در بسیاری از جنبه‌ها بهترین عملکرد را دارد، ثبت شد. افزایش کارایی این پردازنده نسبت به تراشه‌های اگزینوس قبلی ملموس است و همچنین یک سر و گردن بالاتر از رقبایی است که به اسنپدراگون 825 مجهزند.

image

همچنین گلکسی اس8 با شکست دادن تراشه Kirin 960 گوشی Huawei P10 Plus بالاترین امتیاز را در بخش پردازش چندهسته‌ای در بنچمارک Geekbench 4 کسب کرد. پردازنده‌های اگزینوس و کایرین کاملا شبیه هم‌اند: هر دو بر اساس پردازنده گرافیکی Mali-G71 هستند. در حالی که تراشه هوآوی پردازشگر A73 اپل را شکست می‌دهد، در مورد سامسونگ هنوز اطلاعات جزئی در دست نیست.

image

با وجود این که عملکرد تک‌هسته‌ای تراشه جدید سامسونگ بهبود یافته، مرزها نزدیک‌تر شده‌اند و هنوز هسته‌های تراشه اپل است که در این زمینه حرف اول را می‌زند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

Mohammad

۱۳۹۶/۱/۱۶
شما وقتی به پردازنده 835 نوشتی 825 دیگه چه انتظاری داشته باشیم
;)

مجید

۱۳۹۶/۱/۱۵
دیدین گندش دراومد ۲۰۰ هزار نیست امتیازش .خخخخخ

سجاد

۱۳۹۶/۱/۱۴
خواهشا دوست عزیز اینقدر تعصبی نباش واگر مطلب اموزنده داری به اشتراک بزار

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۴
جدی میگی؟؟؟خخخخخ

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۴
مگه تو خواب شکست بده.اگزینوس امسال قویترینه از اسنپدراگون ۸۳۵ بهتر عمل کرده