خانهاخبار
کانسپت‌های جدید آیفون 8 طراحی شیشه‌ای این گوشی را به نمایش می‌گذارد

کانسپت‌های جدید آیفون 8 طراحی شیشه‌ای این گوشی را به نمایش می‌گذارد

به تازگی کانسپت‌های جدیدی از آیفون 8 منتشر شده است که طراحی شیشه‌ای بسیار زیبای این گوشی را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۶/۱/۱۳

معمولا قبل از عرضه رسمی یک گوشی به بازار، طراحان مختلف کانسپت‌های مختلفی را از آن طراحی می‌کنند. در جدیدترین مورد، Daniel Csonth بر اساس آخرین شایعات منتشرشده از آیفون 8، کانسپت‌هایی را از این محصول طراحی کرده است که اغلب به طراحی شیشه‌ای این گوشی اشاره دارند.

این کانسپت‌ها بر اساس ایده بدنه شیشه‌ای یکپارچه طراحی‌ شده‌اند و با تمامی کانپست‌هایی که تاکنون از آیفون 8 منتشرشده است متفاوت‌اند. در این کانپست‌ها شاهد آن هستیم که آیفون 8 از یک پنل منعطف OLED بهره می‌برد و به عقیده طراح، اسپیکرها می‌توانند زیر پنل نمایشگر جایگذاری شوند و دوربین نیز می‌تواند در بخش استاتوس بار قرار بگیرد.

این فضا توسط یک بخش مشکی بدون پیکسل جایگزین خواهد شد؛ زیرا پیش‌ازاین نیز شایعاتی مبنی بر قصد اپل برای تغییر موقعیت نوار وضعیت به بخش پایین نمایشگر شنیده‌شده بود. سنسورهای دیگر نیز به‌راحتی می‌توانند در پنل OLED قرار بگیرند.

ازجمله شایعاتی که در مورد آیفون 8 منتشرشده، این است که سنسور اثرانگشت آیفون جدید، با نمایشگر یکپارچه خواهد بود که در صورت همراه شدن این ویژگی با یک طراحی شیشه‌ای، جذابیت آیفون 8 را دوچندان خواهد کرد.

از مزیت‌های استفاده از یک نمایشگر با حداقل حاشیه این است که گوشی به راحتی در دست قرار خواهد گرفت و همچنین احتمال لمس تصادفی نمایشگر نیز کاهش می‌یابد. البته ماهیت شیشه‌ای دستگاه نیز می‌تواند احتمال لمس تصادفی یک بخش فعال نمایشگر در طول استفاده روزمره را افزایش دهد. البته اپل قطعا راه‌حلی را برای این مسئله در نظر خواهد داشت؛ همان‌طور که در مک‌بوک پرو جدید شاهد انجام چنین کاری هستیم.

نظر شما در مورد کانسپت‌های جدید آیفون 8 چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

reza

۱۳۹۶/۱/۱۴
خب دوست عزیز ساخت 7 اس و اس پلاس قطعیه این نسخه ی ویژه ی ده سالکی ایفون هست

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۴
اتفاقا محل قرار گیری حسگر سامسونگ ابتکار بود اگه زیر دوربین بود که میشد تقلید

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۴
والا همیشه شبیه سال قبل میزنه

دانیال

۱۳۹۶/۱/۱۴
مال آیفون های قبلی هم هی از اینا میذاشتید
گوشی های شیشه ای به این زودیا ساخته نمیشن

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱/۱۴
شاید آیفون بعدی، تسکینی باشه بر روح پرفتوح استیو خدابیامرز