خانهاخبار
سامسونگ 9 میلیارد دلار روی تولید نمایشگرهای OLED سرمایه‌گذاری می‌کند

سامسونگ 9 میلیارد دلار روی تولید نمایشگرهای OLED سرمایه‌گذاری می‌کند

براساس گزارش رسانه‌های کره‌ای، کمپانی سامسونگ قصد دارد 9 میلیارد دلار روی تولید نمایشگرهای اولد سرمایه‌گذاری کند.
۱۳۹۶/۱/۱۲

 سامسونگ در حال حاضر بزرگترین تولید‌کننده نمایشگرهای OLED در جهان است و حتی کمپانی‌هایی مانند اپل قصد دارد از پنل‌های تولیدی این کمپانی در محصولات خود استفاده کند. موسسه UBI نیز پیش‌بینی کرده است که سامسونگ در سال 2020، حدود 72 درصد از بازار نمایشگرهای اولد را در اختیار خواهد داشت. براساس گزارش رسانه‌های کره‌ای، کمپانی سامسونگ قصد دارد تا پایان سال 9 میلیارد دلار روی تولید نمایشگرهای اولد سرمایه‌گذاری کند.

image

این رسانه کره‌ای گفته است که سامسونگ قراردادی‌هایی را با چندین تولید‌کننده تجهیزات برای جایگزینی خط تولید نمایشگرهای LCD با انواع اولد منعقد کرده است. برنامه سرمایه‌گذاری سامسونگ به این صورت خواهد بود که در ابتدا مبلغ 2.7 میلیارد دلاری روی تولید نسل ششم نمایشگرهای OLED در سه ماهه چهارم سال سرمایه‌گذاری خواهد شد. سپس مبلغی بین 2.7 تا 3.5 میلیارد دلار روی گسترش تولید پنل‌های اولد و رساندن حجم تولید از 30 الی 45 هزار پنل به 120 هزار پنل در ماه صرف خواهد شد. 

سامسونگ در حال حاضر حدود 95 درصد از بازار نمایشگرهای OLED برای گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد و حدود 70 درصد از گوشی‌های هوشمند این کمپانی نیز از پنل‌هایی مشابه استفاده می‌کنند. با توجه به این حجم گسترده از سرمایه‌گذاری به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد همچنان سلطه خود را بر بازار پرسود نمایشگرهای اولد را حفظ کند. پیش‌بینی شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

MOHAMMAD

۱۳۹۶/۱/۱۴
سامسونگ کبیر رو دست نداره ماشاالله سامسونگ اخرین تکنولوژی روز دنیا دست سامسونگه

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۳
این پول ها واسه سامسونگ رقمی نیست شبیه شوخیه