خانهاخبار
سامسونگ در گلکسی اس 8 از دو دوربین متفاوت استفاده می‌کند

سامسونگ در گلکسی اس 8 از دو دوربین متفاوت استفاده می‌کند

بعد از بررسی لنزهای دوربین به کار رفته در Galaxy S8 مشخص شد دو سنسور متفاوت از سونی و سامسونگ در ساخت آن‌ها استفاده شده است.
۱۳۹۶/۱/۱۲

هفته پیش بود که سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس 8 را معرفی و رونمایی کرد و حالا مشخص شده است که در تولید این گوشی‌ها از دو مدل لنز در دوربین‌های عقب و جلو استفاده شده است.

در قسمت عقب و دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس8 و گلکسی اس8 پلاس ممکن است بسته به منطقه عرضه محصول، شاهد لنزهای IMX333 ساخت سونی یا S5K2L2 ساخت سامسونگ با فناوری ایزوسل باشیم. این اتفاق برای لنزهای جلو هم رخ می‌دهد و دو لنز Sony IMX320 یا ISOCELL S5K3H1 هنگام ساخت استفاده شده‌اند.

image

این دو لنز از لحاظ سخت‌افزاری مشخصات یکسانی دارند و تفاوتی نمی‌کند کدام یک را تهیه کنید. در هر صورت با خرید گلکسی اس 8 شما یک دوربین با لنز ۱/۲.۲۲ اینچی ۱۲.۲ مگاپیکسلی با فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel دارید که گشادگی دریچه‌ معادل f/1.7 و پایدار کننده تصویر اپتیکی آن تصاویری شفاف و با کیفیت به شما می‌دهد.

این اتفاق البته مورد جدیدی نیست و پیش از این هم رخ داده بود. سامسونگ ترجیح می‌دهد از قطعاتی که ساخت خودش هستند استفاده کند، اما میزان زیاد متقاضیان برای خرید گوشی‌های این شرکت باعث می‌شود بخشی از قطعات را از دیگر شرکت‌ها تامین کند. از همین رو در سال‌های گذشته و در گلکسی اس 6 و گلکسی اس 7 هم چنین رویه‌ای را شاهد بودیم که محصولات با دو سنسور ساخت سامسونگ یا سونی عرضه می‌شدند.

سامسونگ هم کیفیت و نتیجه یکسان هر دو سنسور را تضمین می‌کند و جای نگرانی برای کاربران باقی نمی‌ماند تا بر روی انتخاب گوشی خود حساس شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

حميد

۱۳۹۶/۱/۱۵
هه هه
اگه سوني خوب بود مردم مي رفتن سوني مي خريدن ،صفحه نمايش سوني انگار زردي گرفته و بايد با دستكش عايق حرارت باهاش كار كني .سوني فقط ميتونه لنز بسازه اونم اگه باز بيشتر دقت كني تحت ليسانس كشور آلمان هست و سوني كارخونه لنز سازي رو از آلمان خريده

hamid5233

۱۳۹۶/۱/۱۴
سونی باتری و سنسور دوربین برای سامسونگ تهیه میکنه
سامسونگم حافظه و پردازنده برای سونی
اینطوری هر دو شرکت موفق تر میشن

پارسا

۱۳۹۶/۱/۱۴
دوست عزیز پردازنده مهم ترین بخش یه گوشیه که خود سونی دست به دامن کوالکامیه که سامسونگ براش اسنپ 835 زد حالا سر یه لنز که اونم ثابت شده ایزوسل بهتره شد کمک ؟ سونی اگه سامسونگ به دادش نمیرسید برا پردازنده که الان بخش موبایلشو واگذار کرده بود

MOHAMMAD

۱۳۹۶/۱/۱۴
منم خوشم میاد چندین میلیون دلار میخواد دیسپلی بخره از سامسونگ اپل ام همینطور بیشتر شمایین که کمک میخواین سامسونگ فقط سنسور دوربین از سونی گرفته همین

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۳
دقیق بخون نوشته سنسور سامسونگ و سونی در این گوشی عملکرد یکسانی دارن