خانهاخبار
عرضه BlackBerry KEYone تا ماه مه به تاخیر افتاد

عرضه BlackBerry KEYone تا ماه مه به تاخیر افتاد

مدیرعامل شرکت بلک بری از تاخیر در عرضه BlackBerry KEYone خبر داد. به گفته John Chen، این گوشی در ماه آوریل عرضه نخواهد شد و تاریخ عرضه آن به ماه مه تغییر کرده است.
۱۳۹۶/۱/۱۲
image

گوشی BlackBerry KEYone در کنگره جهانی موبایل 2017 به‌عنوان موبایلی میان‌رده با کیبورد QWERTY فیزیکی معرفی شد و بسیاری از هواداران بلک‌بری را خوشحال کرد. برنامه‌ریزی شده بود این گوشی در ماه آوریل عرضه شود و کسب تائیدیه FCC حاکی از آن بود که همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.
با‌این‌حال مشخص شده است که عرضه گوشی کی‌وان تاخیر خواهد داشت. John Chen، مدیرعامل شرکت بلک‌بری خبر داده است این گوشی در ماه آوریل عرضه نخواهد شد و تاریخ عرضه آن به ماه مه تغییر کرده است. چن پیش‌بینی کرده است روند تولید این گوشی اواخر ماه آوریل آغاز شود.
چن در این مورد گفت: «ما و همکارانمان دو گوشی معرفی کردیم. یکی در اندونزی که هم‌اکنون در حال تحویل به خریداران است. گوشی دوم را TCL در کنگره جهانی موبایل معرفی کرد و سیستم‌عامل اندروید و کیبورد فیزیکی داشت؛ این گوشی احتمالا تا بازه زمانی ماه مه به بازار عرضه نمی‌شود».
Steve Cistulli، رئیس و مدیرکل بخش امریکای شمالی کمپانی TCL Communication در توئیتی اعلام کرد تولید کی‌وان آغاز شده است. او نیز به تعویق افتادن عرضه گوشی را تایید کرد و ماه مه را زمان عرضه گوشی KEYone در امریکا و کانادا اعلام کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۶/۴/۱۷
شما چرا زیر تمام پست های بلک بری نظر منفی میدی؟ مشکل شخصی داری با کمپانی بلک بری؟

امیر

۱۳۹۶/۱/۱۲
اردیبهشت هم بیاد خوبه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱/۱۲
بلک بری حیف از پولیه که حرومش کنی