خانهاخبار
احتمال عرضه +Galaxy S8 با رم 6 گیگابایتی در چین

احتمال عرضه +Galaxy S8 با رم 6 گیگابایتی در چین

برخی از منابع خبر داده‌اند که کمپانی سامسونگ احتمالا یک نسخه ویژه از گلکسی اس 8 پلاس با 6 گیگابایت رم را برای بازار چین در نظر گرفته است.
۱۳۹۶/۱/۱۱

همانطور که پیش‌تر هم خواندید، روز چهارشنبه کمپانی سامسونگ از جدیدترین پرچمداران خود موسوم به Galaxy S8 و +Galaxy S8 رونمایی کرد. هر دو این گوشی‌ها از 4 گیگابایت رم و 64 گیگ حافظه داخلی بهره می‌برند.

هرچند که پیش از این برخی شایعات به رم 6 گیگابایتی برای پرچمداران جدید سامسونگ اشاره داشتند، اما دیدیم که در عمل چنین اتفاقی نیفتاد و این گوشی‌ها با رم 4 گیگابایتی روانه بازار شدند. اما برخی از منابع خبر داده‌اند که کمپانی سامسونگ احتمالا یک نسخه ویژه از گلکسی اس 8 پلاس با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را برای بازار چین در نظر گرفته است.

image

شایعه عرضه نسخه ویژه از گوشی اس 8 پلاس چند ماه قبل در رسانه‌ها متتشر شده بود و حالا زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه این مدل در بازار چنین به گوش می‌رسد. در حال حاضر اکثر گوشی‌سازان چینی محصولات خود را به رم‌های 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت ذخیره‌سازی داخلی مجهز کرده‌اند و اگر سامسونگ می‌خواهد پرچمدارانش در این بازار فروش خوبی را تجربه کنند، چاره‌ای جز عرضه یک نسخه ویژه از گلکسی اس 8 پلاس برای بازار چین ندارد. 

برخی منابع چینی نیز گفته‌اند که عرضه نسخه ویژه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگ حافظه داخلی، فقط شامل +Galaxy S8 خواهد شد و گوشی اس 8 چنین ارتقایی را تجربه نخواهد کرد. البته کمپانی سامسونگ هنوز بصورت رسمی این خبر را تایید نکرده است و ما همچنان منتظر خبرهای تکمیلی خواهیم ماند. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۳
اپل امسال انقدر اپدیت داغون داد شد هنگ او اس

Arsalan

۱۳۹۶/۱/۱۲
فک کنم اگه وارد چین بشه تاجرای ما هم از اونجا این گوشیا رو وارد بکنن و به ایران هم برسه

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۲
اس۷ که بهترین گوشی سال شد اس۸ هم میشه.سامسونگه کیفیته نه عدد برعکس اپل که گوشی صد دلاریشو ۷۰۰ دلار قالب ملت میکنه

Habib

۱۳۹۶/۱/۱۲
امار ارقام سامسونگ فقط رو كاغذه تو عمل هيچي نيست.حالا بياد رم هشت بزنه بازم هيچي نيست.تو برسي نوت هفت با اپل سيكس اس كه نوت هفت دوبرابر اپل رمشه ولي سرعتش تو اجراي برنامه ها نصف اپلم نيست.اندكي التماس تفكر

essi 6020

۱۳۹۶/۱/۱۲
خیلی هم خوبه !!!
خیلی هم عالیه !!!
ولی به کشور خودمون که میرسه رمش چهاره، پردازندش اگزینوسه !!!!