خانهاخبار
گوشی هوشمند تا شونده سامسونگ پیش از گلکسی نوت 8 معرفی می‌شود

گوشی هوشمند تا شونده سامسونگ پیش از گلکسی نوت 8 معرفی می‌شود

مدت زیادی است که در خبرها از وجود محصولی جدید خانواده گلکسی با نام گلکسی X گزارش می‌شود که نسل آینده تلفن‌های هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود و ویژگی بارز آن قابلیت انعطاف پذیری نمایشگر و تا شدن گوشی است. گلکسی X در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۱/۱۱

سال گذشته و هنگامی که سامسونگ تصمیم گرفت تولید گلکسی نوت ۷ را متوقف نماید، پیش بینی‌های ضد و نقیضی درباره آینده این فبلت منتشر می‌شد. بسیاری این اتفااق را تسلیم زود هنگام سامسونگ و کنار گذاشتن خط تولید سری محبوب گلکسی نوت قلمداد کردند و عده‌ای دیگر معتقد بودند غول کره‌ای به این راحتی پا پس نمی‌کشد. در نهایت سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد  تا در سال ۲۰۱۷ تولید سری گلکسی نوت را دوباره آغاز کند.

به احتمال زیاد نام فبلت بعدی گلکسی نوت ۸ خواهد بود (گرچه پیش از این یک تبلت ۸ اینچی از خانواده نوت با همین نام معرفی شده بود). اما احتمالا گلکسی نوت ۸ محصول هیجان انگیز امسال این تولید کننده نخواهد بود. بالاخره موعد معرفی گوشی هوشمند تاشونده سامسونگ  که مدت‌هاست خبر آن را می‌شنویم، فرا رسید و طبق شایعات، شاید حتی زودتر از گلکسی نوت ۸ معرفی شود.

مدت زیادی است که به طور رسمی اعلام شده سامسونگ در حال کار بر روی پروژه گوشی هوشمند تا شونده و منعطف خود است و پتنت‌های زیادی را هم در این زمینه به ثبت رسانده است که طراحی  و نقشه‌های مختلفی را شامل می‌شوند.

اما این شرکت تا به حال خبری از این پروژه منتشر نکرده است و حتی تایید هم نکرده که این محصول در سال جاری رونمایی می‌شود یا خیر. از مدتی قبل رسانه‌های مختلف در خبرها و شایعات سال ۲۰۱۷ را به عنوان زمان معرفی این گوشی هوشمند اعلام کرده بودند. حال زمزمه‌های جدیدی از چین به گوش می‌رسد که ادعا می‌کند سامسونگ گوشی هوشمند تاشو خود را - که احتمالا گلکسی X نام دارد - در سه ماهه سوم ۲۰۱۷ معرفی می‌کند، در حالی که گلکسی نوت ۸ در سه ماهه پایانی معرفی خواهد شد.

اگر این شایعات صحیح باشد، به این معنی است که تقریبا کمتر از ۶ ماه با معرفی گلکسی X فاصله داریم. در ادامه با چند نمونه از رندرهای مرتبط با این محصول آشنا می‌شویم:


image


image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

بنیامین

۱۳۹۶/۱/۱۲
یکی از خوبیاش به نظر من اینه که مثه کیف پول میتونی بزاری توی جیب و جای کمتر بگیره

رسول

۱۳۹۶/۱/۱۲
تعظیم بر تو ای سامسونگ با ایده های جذاب و نو

reza

۱۳۹۶/۱/۱۲
یعنی کار میکنه؟فک نکنم در اون حد انعطاف پذیر باشه به نظرم تنها بخشی از صفحه انعطلف پذیر خواهد بود که فقط از اون قسمت تا بشه که کوچکتر بشه ولی اگه سامسونگ گوشی ای با صفحه ی تمام انعطاف پذیر تولید کنه من هم که یک دوستدار سامسونگم واقعا خوشحال میشم

محمد

۱۳۹۶/۱/۱۱
قبول نیست صفحه خم شونده از اول طرح هنگ تی سی بود

حسین

۱۳۹۶/۱/۱۱
یه سوال
حالا به فرض که تا شد به چه دردی می خوره یه طرح از اپل دیدم که صفحه نمایش بزرگ میشه این طرح که کلا صفحه نمایش نابود می کنه