خانهاخبار
موتو ایکس 2017 با دوربین دوگانه می‌آید

موتو ایکس 2017 با دوربین دوگانه می‌آید

طبق تصاویر و اطلاعات لورفته، گوشی (Moto X (2017 از دوربین دوگانه، اسنپدراگون 625 و بدنه فلزی بهره می‌برد.
۱۳۹۶/۱/۱۱

زمانی که موتورولا یک شرکت مستقل محسوب می‌شد و زمانی که در اختیار گوگل قرار داشت سری Moto X پرچمدار این شرکت بود. اما لنوو با تغییر این رویه سری Moto Z را به عنوان پرچمدار معرفی کرد و سری Moto X تبدیل به میان‌رده قدرتمند شد.

حالا و بعد از معرفی نسل جدید سری ارزان‌قیمت Moto G در نمایشگاه MWC 2017 و با توجه به اینکه چند ماه تا زمان معرفی سری جدید Moto Z باقی مانده است، تصاویر و اطلاعاتی منتشر شده که به نظر می‌رسد مربوط به به گوشی Moto X 2017 باشد.

طبق این تصاویر و اطلاعات، نسل جدید Moto X از بدنه تمام‌فلزی (غیر از بخش مربوط به آنتن)، اسکنر اثر انگشت در بدنه جلو، فلش دوربین جلو و دوربین دوگانه در عقب بهره می‌برد. طراحی کلی این گوشی هم به طراحی Moto G5، که پیش از این دیده بودیم، شباهت زیادی دارد.

در قسمت پردازنده این دستگاه شاهد تراشه اسنپدراگون 625 خواهیم بود که پیش از این در گوشی Moto Z Play استفاده شده بود. میزان حافظه رم موتو ایکس 2017 نیز ۳ گیگابایت خواهد بود که در کنار حافظه داخلی پایه ۳۲ گیگابایتی قرار می‌گیرد. اگر صفحه نمایش ۵.۵ اینچی این محصول را در نظر بگیریم، می‌توانیم بگوییم غیر از دوربین دوگانه، دیگر مشخصات آن از لحاظ سخت‌افزاری شباهت زیادی به Moto Z Play دارد که سال پیش به عنوان نسخه ارزان‌تر Moto Z معرفی شده بود.

هنوز اطلاعات خاصی درباره زمان و قیمت عرضه موتو ایکس 2017 موجود نیست، اما به نظر می‌رسد با این مشخصات فعلی و تغییرات اندک نسبت به موتو زد پلی، کاربران برای خرید گوشی با این محدوده قیمت باید بین انتخاب دوربین دوگانه موتو ایکس 2017 و ویژگی ماژولار موتو زد پلی تصمیم‌گیری کنند. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)