خانهمقاله‌ها
چگونه مشخصات اپل آی دی را تغییر دهیم؟

چگونه مشخصات اپل آی دی را تغییر دهیم؟

در این مطلب آموزشی، نحوه تغییر مشخصات اپل آی دی را با شما در میان خواهیم گذاشت.

۱۴۰۲/۱۰/۹

اپل آی دی امکان تعامل یکپارچه با تمامی سرویس‌های اپل را برای کاربران فراهم می‌کند و به همین دلیل، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در اکوسیستم اپل به حساب می‌آید. در حین ساخت اپل آی دی، کاربران باید یک آدرس ایمیل معتبر را به همراه مشخصات شخصی خود مانند نام و تاریخ تولد وارد کنند. خوشبختانه، کاربران می‌توانند این مشخصات را پس از ساخت اپل آی دی تغییر دهند و برای مثال اگر دسترسی به آدرس ایمیل خود را از دست بدهید؛ امکان تغییر ایمیل اصلی اپل آی دی خود را خواهید داشت.
در ادامه این مطلب، نحوه تغییر مشخصات اپل آی دی از طریق وب یا دستگاه‌های اپل را با شما در میان خواهیم گذاشت؛ با ما همراه باشید.

id main.jpg

 

چگونه مشخصات اپل آی دی را با آیفون، آیپد یا مک تغییر دهیم؟


برای تغییر مشخصات اپل آی دی در دستگاه‌هایی مانند آیفون، آیپد یا کامپیوتر‌های مک، ابتدا به منوی تنظیمات دستگاه وارد شوید و سپس نام اپل آی دی خود را لمس کرده یا روی آن کلیک کنید. برای تغییر آدرس ایمیل یا پسوورد اپل آی دی، گزینه Sign-In & Security را انتخاب کنید. پس از لمس دکمه Edit در بخش بالایی صفحه، گزینه حذف ایمیل اپل آی دی را انتخاب کرده و آن را با ایمیل دیگری جایگزین کنید.

id 1.jpg


کاربران همچنین در این صفحه امکان تغییر پسوورد اپل آی دی خود را نیز دارند. در صورتی که قصد تغییر مشخصات دیگری مانند نام یا تاریخ تولد خود را دارید؛ به صفحه قبلی بازگشته و وارد بخش Personal Information شوید.

 

چگونه مشخصات اپل آی دی را از طریق وب تغییر دهیم؟


امکان تغییر مشخصات اپل آی دی بدون استفاده از دستگاه‌های اپل نیز وجود دارد. برای انجام این کار، ابتدا به این صفحه در وب‌سایت اپل مراجعه کرده و سپس در اپل آی دی خود لاگین کنید. برای تغییر آدرس ایمیل اپل آی دی، وارد بخش Sign-In and Security شده و سپس روی گزینه Email & Phone Numbers کلیک کنید.

id web 1.jpg


در این بخش، می‌توانید تا آدرس ایمیل جدیدی را جایگزین ایمیل فعلی اپل آی دی خود کنید.

id web 2.jpg


بخش Password به شما امکان تغییر پسوورد اپل آی دی را می‌دهد و با مراجعه به بخش Account Security، می‌توانید تنظیمات تایید دو مرحله‌ای را نیز مشاهده کنید.

امیدواریم که پس از مطالعه این مطلب، با روش‌های متفاوت تغییر مشخصات اپل آی دی آشنا شده باشید. در صورتی که سوال خاصی درباره این امر دارید یا با مشکلی برخورد کرده‌اید؛ در بخش نظرات با ما و سایر کاربران جی اس ام همراه شوید.
 

برچسب‌ها:

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (62 نظر)

Hasib

۱۴۰۲/۵/۲۰
با عرض سلام ببخشید آیکلود من به شماره افغانستان درست شده میخواهم در شماره ایرانی خود تغیر دهم فقط میخواهم شماره ام را تغیر دهم

مائده

۱۴۰۲/۲/۱۸
سلام وقت بخیر من گوشی ام را ریست کردم و با اینکه سیم کارت و شماره تلفنم را تغییر داده بودم اما الان وقتی میخواهم وارد اپ تا بشوم و شماره جدید را وارد می‌کنم پذیرفته نمی شود و شماره تلفن قبلی را میخواهد اما من به شماره قبلی دسترسی ندارم آیا راهی هست ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید

سید علی

۱۴۰۲/۱/۲۸
سلام آیا میشه یوزر اپل آیدی را عوض کرد؟ اگر میشه روشش رو توضیح بدید ممنونم

omid salari

۱۴۰۲/۱/۲۶
?

حسینی

۱۴۰۱/۸/۵
با سلام و تشکر گوشی من به سرقت رفته دسترسی به گوشی ندارم شماره تلفنی هم که به اپل ایدی دادم دسترسی ندارم ولی اپل ایدی و پسوردش دارم وقتی میخام وترد بشم کد میفرسته به شماره تلفن که دسترسی ندارم خواستم ببینم از طریق ایمیل میشه شماره تلفن رو تغییر داد