خانهاخبار
اپلیکیشن تقویم گوگل برای آیپد عرضه شد

اپلیکیشن تقویم گوگل برای آیپد عرضه شد

پس از آیفون، گوشی و تبلت‌های اندرویدی و وب، بالاخره آیپد نیز پذیرای نسخه بهینه‌سازی‌شده گوگل کلندر شد.
۱۳۹۶/۱/۱۰

تقویم گوگل بالاخره برای آیپد عرضه شد. این اپ محبوب پیش از این فقط برای آیفون، گوشی‌ و تبلت‌های اندرویدی و وب در دسترس بود. 

نسخه آیپد گوگل کلندر شباهت زیادی به نسخه آیفون آن دارد و همچنین بعضی المان‌های طراحی آن با نسخه تبلت‌های اندرویدی مشابه است. گوگل خاطرنشان کرد که این اپ به طور خاص برای آیپد طراحی شده و شما می‌توانید با استفاده از جستجوی Spotlight در صفحه خانه آیپد در تقویم گوگل بگردید.

در این اپ تمام ویژگی‌های تقویم گوگل که می‌شناسید و دوست دارید، برای آیپد بهینه‌سازی شده‌است. شما قادرید از ویژگی هوش ماشینی تقویم گوگل برای موارد زیر استفاده کنید:

  • پیداکردن زمان، رزرو اتاق و اطلاع‌رسانی به افراد برای جلسات کاری. تقویم گوگل با برنامه‌ریزی هوشمند خود زمان‌های خالی و اتاق‌های موردنیاز گروه را پیشنهاد می‌دهد.
  • هدف تعیین کنید و این اپ برای دستیابی به آن برای شما برنامه‌ریزی می‌کند.

گوگل همچنین خبر داد که ویژگی‌های دیگری در نسخه‌های بعدی به این اپ اضافه می‌شود. ویجت نمایش امروز یکی از این قابلیت‌هاست که کاربران می‌توانند رویدادها را در صفحه اعلان (نوتیفیکیشن‌ها) و صفحه قفل ببینند.

اینترفیس جدید آیپد را ببینید:

image

image

image

تقویم گوگل تنها یک هفته پس از معرفی آیپد جدید و ارزان 9.7 اینچی اپل عرضه شد. انتظار می‌رود این دستگاه به دلیل قیمت 329 دلاری‌اش محبوبیت زیادی در سازمان‌ها و آموزش و پرورش امریکا پیدا کند و علاقه‌مندان اکوسیستم گوگل از وجود اپ گوگل کلندر روی این آیپد بسیار خوشحال خواهند شد. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)