خانهاخبار
ویدئوی رسمی Galaxy S8 و +Galaxy S8

ویدئوی رسمی Galaxy S8 و +Galaxy S8

ساعاتی پیش نسل جدید پرچمداران سامسونگ، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس رسما رونمایی شدند. در ادامه می‌توانید ویدئو تیزر رسمی آن‌ها را مشاهده کنید.
۱۳۹۶/۱/۹

 بالاخره انتظار به پایان رسید و نسل جدید پرچمداران سامسونگ Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus معرفی شدند. سامسونگ امروز در کنفرانس خود، همان‌طور که وعده داده بود، از نسل جدید پرچمدارانش رونمایی کرد، پرچمدارانی که مدت‌ها بود شایعات بسیاری در مورد آنها می‌شنیدیم.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر از نسل جدید پرچمداران سامسونگ Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. همچنین طی ساعات آینده بررسی اولیه این دو گوشی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

image

 

برای مشاهده آخرین اخبار پرچمداران جدید سامسونگ در وب سایت و کانال تلگرام جی‌اس‌ام

 هشتگ GalaxyS8# را دنبال کنید

پس از اتمام مراسم رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ ویدئو رسمی معرفی این دو گوشی منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

erfansh81

۱۳۹۶/۱/۱۱
موافقم اون خمیدگی ها یه جورایی گوشی و زشت کرده.

منوچم

۱۳۹۶/۱/۱۰
نوت ۸ کی میاد؟

Ali

۱۳۹۶/۱/۱۰
اگر خم های کنار ال سی دی نبود زیبا ترین مدل گوشی می شد ولی نمیدونم سامسونگ تا کی میخواد به خاطر این خم ظاهر گوشی و خراب و زشت کنه . یه گلس درست و حسابیم که براش نیست

Arga

۱۳۹۶/۱/۹
گوشی قشنگ و خوش دستیه .ولی اون انحنایی که هر دو مدل داره خوب نیست.ای کاش مدل کوچیک تر بدون انحنا بود .این طوری عالی میشد