خانهاخبار
گلکسی S8 و S8 Plus از باتری‌های امن‌تر و با مداومت بیشتر استفاده می‌کنند

گلکسی S8 و S8 Plus از باتری‌های امن‌تر و با مداومت بیشتر استفاده می‌کنند

کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که باتری‌های مورد استفاده در دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نسبت به نمونه‌های قبلی امن‌تر شده‌اند و همچنین مداومت آنها نیز افزایش یافته است.
۱۳۹۶/۱/۹

بعد از ماجرایی که برای باتری‌های نوت 7 رخ داد، کمپانی سامسونگ اعلام کرد که از این پس نسبت به باتری‌های محصولات خود حساسیت بیشتری را به خرج خواهد داد و بیش از 100 میلیون دلار نیز روی امنیت باتری سرمایه‌گذاری خواهد کرد. اکنون و در مراسم رونمایی از پرچمداران جدید، این کمپانی کره‌ای اعلام کرد که باتری‌های مورد استفاده در دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نسبت به نمونه‌های قبلی امن‌تر شده‌اند و همچنین مداومت آنها نیز افزایش یافته است.

image

باتری‌های که Galaxy S8/S8 Plus مورد استفاده قرار گرفته‌اند از 8 مرحله تست عبور کرده‌اند تا نسبت به امنیت آنها هیج‌گونه نگرانی وجود نداشته باشد و این کمپانی کره‌ای بتواند با خیالی آسوده و فارغ از احتمال ترکیدن باتری‌‌ها، به فروش محصولات خود اقدام کند.

باتری مورد استفاده در گلکسی اس 8 با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر در نظر گرفته شده است و نمونه 8 پلاس نیز از یک باتری 3500 میلی‌آمپری بهره می‌برد که به نسبت گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge از افزایش ظرفیت باتری خبر می‌دهند. البته ترفندهای نرم‌افزاری سامسونگ مانند power saving و ultra power saving نیز کمک خواهند که بتوانید مدت زمان بیشتری از هشتمین نسل از کهکشانی‌های سامسونگ استفاده کنید. 

همانطور که می‌دانید، گلسی اس 8/ 8پلاس از پردازنده اسنپدراگون 835 استفاده می‌کنند که این مدل پردازنده امکان شارژ سریع را نیز فراهم آورده و در پرچمداران جدید سامسونگ از شارژ سریع نسل 4 بهره گرفته شده است. همچنین ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از شارژ وایرلس نیز در گوشی‌های Galaxy S8/S8 Plus وجود دارد. در کنار ویژگی‌های شارژ سریع و شارژ وایرلس باید USB Type-C را نیز اضافه کنید. استفاده از این مدل پورت به خودی خود باعث افزایش سرعت شارژ دستگاه خواهد شد. در نهایت باید بگوییم که سامسونگ در زمینه باتری پرچمداران جدید به معنای واقعی کلمه سنگ تمام گذاشته است و هیچ ایرادی را نمی‌توان لااقل به باتری‌های این محصولات وارد کرد. 

نظر شما در مورد باتری گوشی‌های Galaxy S8/S8 Plus چیست؟ 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

ashkan

۱۳۹۶/۱/۱۱
باتري فقط جي ال خيكس الكي مثلا ايراني

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۱
ارسی پسرم من اس۷ فلت دارم و لزومی نداره مثل تو در نظراتم جار بزنم اس۷ اج و ایفون دارم.نوت۷ مشکل داشت ولی سریع جمع اوری شد ولی ایفون ۷ بمب چی هنوزم منفجر میشه واپل هنوزم دلیلشو نفهمیده فقط گاهی اوقات میگه از شارژر تقلبی بوده.میزان خساراتش به مراتب بیشتر از نوت ۷ بوده.مشتری مداری سامسونگ بیسته اپل صفر مخصوصا در ایران
خدا رو شکر طرفدار اپل نیستم گوشی ۱۰۰ دلاری رو ۷۰۰ دلار قالب کنن بهم

ارسی

۱۳۹۶/۱/۱۰
سعید تو چه پدیده ای هستی!!!!!یعنی نوت۷ رو میشه در ردیف بمب های خوشه ای گذاشت باز.....خدا به سامسونگ رحم کنه با آدمایی مثل شما.
خوبیش اینه فقط طرفداری و عمرا گوشیت معلوم نیست.اقلا من اس۷اج دارم و ظرفیت باتریش رو بلدم برخلاف تو

ارسی

۱۳۹۶/۱/۱۰
فکر کنم۴تا۵تا کامنت گذاشتم که درج نکردین.متاسفم.مقاله اشتباهه.
عدده و اصلا اینطور نیست که نظر شخصی باشه.باتری نسبت به پارسال کم شده.
چرا درج نمیکنین.خوددانین.ولی متاسفم واقعا متاسفم

پرهام

۱۳۹۶/۱/۱۰
انقدر ترس روی یک باتری اونم واسه نسل هشتم و کمک گرفتن از سونی دیگه انقدر تبلیق وحشتناک نداره که من نمیخوام هیچ برندی رو بکوبم سو برداشت نشه کلی دارم میگم الان مثلا ی سری سایتا نوشتن کلید هااای مجازی استفاده کرده مگه ال جی و اچ تی سی و سونی استفاده نکرده بودن؟؟؟دیگه انقدر بزرگ کردن نداره دستیار هوشمندم که خدایی برند مختلف مد نظرم نیست الان من از خود گوگل استفاده میکنم اونم عالیه ی جورایی همونطور که سونی و سامسونگ و بقیه اعلام کرده بودن تکنولوژی ها به نوعی از خلاقیت خارج شدن دیگه فعلا چیز خیلی تازه عجیب و شاخی نیست فعلا خداییش الان باید پیشرفت روو باتری زیاد میشد مثلا سوای آمپر بیشتر که شارژ بیشتر نگه داره مثلا تکنولوژی شارژ گرفتن از اشیائ هم اضافه میشه عالی میشه در کل ی جورایی گوشی های معرفی شده خیلیییییییی نسبت به نسل قبلی wwwwwoooooooooooooowwwwwwwنیست البته نظر بقیه هم محترمه.