خانهاخبار
احتمالا Galaxy S8 در برخی بازارها همراه با اسپیکر وایرلس عرضه می‌شود

احتمالا Galaxy S8 در برخی بازارها همراه با اسپیکر وایرلس عرضه می‌شود

بالاخره انتظارها به پایان رسید و روز معرفی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس فرا رسید. طبق معمول هر سال، سامسونگ برای پرچم‌داران جدید خود هم لوازم جانبی متعددی را در نظر گرفته است که با بعضی از آن‌ها اشنا شده بودیم، اما به نظر می‌رسد کاربران بعضی بازارها خوش‌شانس‌تر از بقیه هستند.
۱۳۹۶/۱/۹

همان طور که پیش‌تر اعلام شد، سامسونگ همزمان در مراسمی در شهرهای نیویورک و لندن از دو پرچمدار جدید خانواده گلکسی اس رونمایی می‌کند. با توجه به این که در چند ماه اخیر اکثر خبرها به دو گوشی گلکسی اس۸ و اس۸ پلاس متعلق بود، تقریبا همه چیز را درباره این دو گوشی می‌دانیم؛ اکنون تنها چیزی که کاربران تمایل دارد بدانند این است که قیمت این محصولات در کشورشان چقدر خواهد بود، چه زمانی به آنها دسترسی پیدا می‌کنند و این که سامسونگ چه هدایایی همراه این گوشی به ‌آ‌ن‌ها اهدا می‌کند. در آخرین شایعاتی که پیش از معرفی این محصول منتشر شده، اعلام شد که سامسونگ در برخی بازارها به کاربرانی که این گوشی‌ها را پیش‌خرید کنند یک اسپیکر بی‌سیم هم هدیه می‌دهد.

image

یکی از کاربران توییترتصویری از یک آگهی منتشر کرد که متعلق به Carphone Warehouse، خرده‌فروشی لوازم الکترونیکی در بریتانیا، است. این آگهی فاش کرد که مشتریانی که گلکسی اس۸ و اس۸ پلاس را پیش‌خرید کرده‌اند، یک اسپیکر بی‌سیم سامسونگ به ارزش ۹۹.۹۹ پوند به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. همچنین این آگهی تصویری از شکل ظاهری پرچم‌داران جدید سامسونگ به ما می‌دهد که تقریبا با آنچه در این چند ماه در خبرها و شایعات مشاهده کرده بودیم، تفاوتی ندارد.

پیش از این هم کره‌ای‌ها به عنوان هدیه برای افرادی که در طرح پیش‌فروش پرچم‌داران قبلی ثبت نام کرده بودند از گجت‌هایی مانند Gear VR استفاده کرده بودند و حالا این احتمال می رود که هدست‌های واقعیت مجازی این بار هم در برخی بازارها به عنوان هدیه ارائه شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱/۹
طرفدارای اندک هنگ تی سی از حسادت دارن منفجر میشن و کارشون تمومه مثل شرکت هنگ تی سی

yahya2009

۱۳۹۶/۱/۹
با سلام.... جسارتا £ نمایانگر پوند انگلستان هستش نه یورو که € باشه ..... این اسپیکر ها هم نود و نه پوند و نود و نه پنس هست که در واقع همون صد پوند میشه اون یک پنس بی ارزش رو هم برای قشنگی کار کم کردند عین این که جنس یک میلیون تومانی رو بدن نهصد و نود و نه هزار و نهصد تومان

یونس

۱۳۹۶/۱/۹
آخ جون بالاخره سامسونگ اسپیکر استریو زد روی پرچمدارش

Man

۱۳۹۶/۱/۹
قیافش که خوشگل تر شده ولی سنسور اثر انگشت رو باهات موافقم خیلی جاش ناجوره

cobweb

۱۳۹۶/۱/۹
بجای این کاش روی خود گوشی اسپیکر استریو داشته باشه