خانهاخبار
سامسونگ ممکن است در تولید Galaxy S8 با کمبود قطعات روبرو شود

سامسونگ ممکن است در تولید Galaxy S8 با کمبود قطعات روبرو شود

امروز روز سرنوشت‌ساز دیگری برای سامسونگ است تا پس از فاجعه سال گذشته و مشکلات متعدد گلکسی نوت ۷، بار دیگر بتواند برند خود را سربلند کند. این طور به نظر می‌رسد که میزان استقبال از گلکسی اس 8 به حدی است که ممکن است کره‌ای‌ها با کمبود قطعات مواجه شوند و حتی مشکلات گلکسی نوت ۷ هم نتوانسته روی دیدگاه مردم نسبت به گلکسی اس 8 تاثیر بگذارد.
۱۳۹۶/۱/۹

روز گذشته و در حالی که تنها یک روز به معرفی پرچم‌داران جدید خانواده گلکسی اس باقی مانده بود، اعلام شد که کوالکام در تامین میزان چیپ‌ست‌های اسنپدراگون ۸۳۵ موردنیاز مطابق با برنامه‌ریزی سامسونگ به مشکل برخورده است. به علاوه، چیپ‌های اگزینوس ۸۸۹۵ ساخت سامسونگ هم، که در نسخه جهانی پرچم‌دارانش به کار گرفته می‌شوند، با تاخیر در روند تولید مواجه شده‌اند. همان‌طور که می‌دانید چیپ‌های اسنپدراگون تنها در نسخه‌های مخصوص بازار چین و آمریکا استفاده می‌شوند. هر دو نسخه از چیپ‌های موجود در گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس با فناوری ۱۰ نانو متری تولید می‌شوند، بنابراین مشخص می‌شود که علت بازدهی کم سامسونگ و کوالکام در تامین سخت‌افزار موردنیاز چه بوده است.

image

تحلیلگران صنعتی بر این باورند که فروش سامسونگ می‌تواند تحت تاثیر این کمبود قطعات قرار بگیرد، زیرا موجودی گلکسی اس۸ و اس۸ پلاس کمتر از حد تقاضای کاربران خواهد بود. ماه گذشته، ایوان بلس در توییتی بازدهی پایین تولید چیپ‌های اسنپدراگون ۸۳۵ و اگزینوس ۸۸۹۵ را با تاخیر یک هفته‌ای در عرضه سرزنش کرد. پیش از این انتظار می‌رفت این دو گوشی در ۲۱ آوریل عرضه شوند، اما حالا بلس ۲۸ اوریل را زمان عرضه پرچم‌داران جدید می‌داند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

rs76

۱۳۹۶/۱/۱۰
بله هنگ میکنه بد جور

محمد

۱۳۹۶/۱/۹
مگه اچ تی سیه که هنگ کنه؟

محمد

۱۳۹۶/۱/۹
حقیقته

محمد

۱۳۹۶/۱/۹
زیاد حسادت نکن بچه جان خوب نیست

محمد

۱۳۹۶/۱/۹
حرف مفت و چرت از یک خردسال