خانهاخبار
اولین تصویر از گوشی بدون لبه خالق اندروید منتشر شد: قاتل آیفون؟

اولین تصویر از گوشی بدون لبه خالق اندروید منتشر شد: قاتل آیفون؟

اندی رابین در استارتاپ تازه‌تاسیسش، اسنشال، به دنبال ساخت گوشی هوشمندی است که بالاتر از آیفون، پیکسل و پرچم‌داران سامسونگ در صدر برترین گوشی‌های هوشمند دنیا قرار بگیرد. اولین تصویر از این گوشی اخیرا منتشر شده است.
۱۳۹۶/۱/۸

سال گذشته خبرهایی منتشر شد که اندی رابین، خالق اندروید، شرکتی خصوصی تاسیس کرده و قصد دارد گوشی هوشمند پرچم‌داری تولید کند تا بتواند با آن به رقابت آیفون و پیکسل برود. حال اولین تصویر از این گوشی منتشر شده است. اولین تصویر گوشی بدون لبه استارتاپ اندی رابین را خود او در صفحه توییترش به اشتراک گذاشته است. این گوشی هنوز نامی ندارد.

شرکت اندی رابین، که با نام Essential فعالیت می‌کند، تمرکزش بر گوشی‌های پرچم‌دار است و گزارش شده که سرمایه قابل توجهی برای ساخت پرچم‌دار مورد انتظار آن به شرکت تزریق شده است. چندی پیش گروه ژاپنی Softbank مبلغ 100 میلیون دلار در استارتاپ اسنشال سرمایه‌گذاری کرد و ارزش این استارتاپ را به یک میلیارد دلار رساند.

اندی رابین با انتشار این عکس در توییترش نوشته که مشتاق است هر چه زودتر این گوشی را در دستان افراد بیشتری ببیند

در مورد ویژگی‌های این گوشی تقریبا بدون لبه اطلاعات زیادی به بیرون درز پیدا نکرده، اما در تمام گزارش‌ها به این نکته اشاره شده که پرچم‌دار اندی رابین رقیبی جدی برای آیفون اپل است و ویژگی‌های جذابی دارد.

این استارتاپ وابستگی شدیدی به اندی رابین و سابقه درخشان او به عنوان سازنده اندروید دارد و اندی رابین نیز تیم قدرتمندی برای موفقیت استارتاپش جمع کرده است؛ به خصوص که چندی پیش اندی رابین مدیران موفق بازاریابی و روابط‌ عمومی شرکت واقعیت افزوده مجیک لیپ را نیز به تیم استارتاپ اسنشال افزوده است.

در مورد زمان عرضه این محصول هیچ اطلاعاتی در دست نیست، اما از آنجا که اندی رابین رسما تولید و طراحی چنین محصولی را تایید کرده و تصویری از آن نیز به اشتراک گذاشته است، به نظر نمی‌رسد زمان چندان زیادی تا رونمایی از آن فاصله داشته باشیم. می‌توان انتظار داشت تا پایان سال 2017 این گوشی را در ویترین مغازه‌ها ببینیم و آن موقع تایید کنیم که لقب «قاتل آیفون» برازنده این محصول هست یا خیر. نظر شما در این زمینه چیست؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Amir

۱۳۹۶/۱/۹
اگه مثل Mi Mix شیاومی اندازه یه پاره اجر نباشه و پشت گوشی هم مثل دیوار توالت مون سرامیک نباشه شاید اپل و جا بزاره....
ولی باید به فکر تغییراتی هم تو سیستم عامل باشه...

amir1975

۱۳۹۶/۱/۹
والا همین الانشم قاتلان ایفون خیلی زیادن،
منتها اپل با تبلیغات غیر مستقیم و هدفمند در رسانه ها (بخصوص هالیوود) خودش رو بعنوان برند مادر و لاکچری معرفی میکنه جوری که یک فرد عامی و کم مطالعه فکر میکنه اگر محصولات اپل رو استفاده کنه، متمایز از اطرافیان هست!
حتما هم میدونید که در هر کشوری تعداد افراد عامی و کم مطالعه بسیار بیشتر از طبقه متفکرشونه. (یادتون باشه تحصیلات عالیه بدون مطالعه و تفکر فرهنگ نمیسازه)

mehiyaw

۱۳۹۶/۱/۸
امیدوارم قیمتش هم قاتل ایفون باشه

ارسی

۱۳۹۶/۱/۸
شرکت های چینی میان که اپل رو محدود کنن.گوگل،پیکسل میزنه که اپل رو شکست بده.سامسونگ نزدیک یه دهه است میخواد با یه پرچمدار ،مچ آیفون رو بخوابونه.
این بابا هم تازه یا علی گفته.تهش هیچکی نمیگه اینها فقط بازار اندروید رو شلوغ کردن.۳،۴سال گذشته سهم اپل تکون نخورده.کلا اینها هیچکدوم زورشون به سامسونگ نرسیده و فقط دارن بازار رو برا سامسونگ سخت میکنن.
برتری بر اپل،نرم افزاری میخواد که بتونه iosرو بخوابونه وگرنه سخت افزار که همه گوشی های دنیا مشابه شدن فقط نوع بسته بندی فرق می کنه.

reza

۱۳۹۶/۱/۸
دو چیز از یادشون نره یک:قیمت مناسب کمتر از 900 دلار و دو:ایرانیا رو به یاد داشته باشن