خانهاخبار
اپل watchOS 3.2 را برای اپل واچ منتشر کرد

اپل watchOS 3.2 را برای اپل واچ منتشر کرد

کمپانی اپل نسخه 3.2 سیستم‌عامل ساعت خود را عرضه کرد. watchOS 3.2 قابلیت حالت سینما (Theater Mode) دارد که میزان فعال بودن نمایشگر ساعت را کاهش می‌دهد.
۱۳۹۶/۱/۸
image

کمپانی اپل پس از عرضه چند نسخه بتا، رسما نسخه 3.2 سیستم‌عامل ساعت خود را منتشر کرد.

به نسخه جدید واچ‌اواس چند قابلیت جدید اضافه شده که حالت سینما (Theater Mode) یکی از آن‌هاست. با فعال کردن این حالت، میزان فعال‌بودن نمایشگر ساعت کاهش می‌یابد که برای کاربرانی که به سینما می‌روند، قابلیت مناسبی است. کاربران اپل واچ با حالت سینما می‌توانند ویژگی raise to wake را غیرفعال کنند و اطمینان داشته باشند هنگام دیدن فیلم، ساعتشان ناگهان روشن نمی‌شود. در زمان فعال بودن حالت سینما، ساعت همچنان لمس‌های کاربر را تشخیص می‌دهد و با تپ کردن روی نمایشگر یا فشردن Digital Crown، صفحه روشن خواهد شد.

در watchOS 3.2 پشتیبانی از SiriKit افزایش یافته است؛ این بدان معناست که کاربران با استفاده از دستیار دیجیتال شخصی به مجموعه‌ای از گزینه‌های جدید دسترسی خواهند داشت. اپل در جریان دوره بتا، جزئیاتی به شرح زیر در این مورد بیان کرد:

واچ‌اواس 3.2 از SiriKit پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند روی اپل واچ خود از سیری بخواهند یک مسیر را نشان دهد، پیامی بفرستد یا پرداختی انجام دهد. کاربران همچنین می‌توانند درخواست‌هایی مطرح کنند که اپ‌ها قادر به انجام آن‌ها باشند.
اپ‌هایی که خدماتی در حوزه‌های خاص ارائه می‌کنند با استفاده از SiriKit می‌توانند سرویس‌های خود را از طریق سیری روی واچ‌او‌اس در دسترس قرار دهند. در دسترس قرار دادن سرویس‌ها از این طریق به ایجاد یک app extension (یا بیشتر) با استفاده از فرم‌ورک‌های Intents و Intents UI نیاز دارد. سیری‌کیت روی واچ‌اواس از سرویس‌هایی در حوزه‌های زیر پشتیبانی می‌کند:
- پیام‌رسانی
- پرداخت
- مسیریابی
- تمرینات ورزشی
- تماس گرفتن
- جستجوی عکس

با استفاده از اپ اختصاصی ساعت اپل برای آی‌اواس، می‌توان watchOS 3.2 را نصب کرد. برای نصب این سیستم‌عامل باید به بخش General و سپس به بخش Software Update مراجعه کرد. برای دانلود و نصب، ساعت باید حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد و گوشی نیز شارژ باشد. آیفون شما نیز باید در محدوده اتصال ساعت هوشمند قرار داشته باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)