خانهاخبار
پشتیبانی از ویدئوهای 4K با فرمت MP4 به مدیا پلیر PS4 Pro اضافه شد

پشتیبانی از ویدئوهای 4K با فرمت MP4 به مدیا پلیر PS4 Pro اضافه شد

کمپانی سونی با ارائه آپدیتی برای کنسول PS4 Pro، قابلیت پخش ویدئوهای 4K با فرمت MP4 را به این کنسول افزوده است. این به‌روزرسانی قابلیت پخش ویدئوهای 4K واقعیت مجازی را نیز به مدیا پلیر پلی استیشن 4 پرو اضافه می‌کند.
۱۳۹۶/۱/۸
image

کنسول PlayStation 4 Pro آپدیتی دریافت کرده است که این دیوایس را با تلویزیون‌های 4K هماهنگ‌تر می‌کند. آپدیتی که برای مدیا پلیر اصلی این کنسول عرضه شده است قابلیت پخش ویدئوهای 4K با فرمت mp4 را به این پخش‌کننده اضافه می‌کند. با این به‌روزرسانی، PS4 Pro می‌تواند ویدئوهایی با مشخصات ذکرشده را پخش کند که روی USB یا سرور خانگی ذخیره شده‌اند.

درایوهای ذخیره‌سازی که به PS4 Pro متصل شده‌اند و به عنوان فضای اضافه برای بازی‌ها و اپ‌های PS4 استفاده می‌شوند، قابلیت میزبانی ویدئو را برای تماشا با PlayStation ندارند، اما درایوهای ذخیره‌سازی که به‌صورت استاندارد برای جلو و عقب بردن ویدئو با کنسول فرمت شده‌اند، امکان پخش ویدئو دارند.

این به‌روزرسانی همچنین قابلیت پخش ویدئوهای 4K واقعیت مجازی را به مدیا پلیر کنسول اضافه می‌کند، اما به علت محدودیت رزولوشن PSVR، مدیا پلیر تنها قابلیت پخش ویدئوهایی تا رزولوشن 1080p را دارد. به گفته سونی، بااین‌حال کیفیت ویدئوهای واقعیت مجازی 1080p از ویدئوهای واقعیت مجازی HD بیشتر است.

پلی‌استیشن 4 پرو همین حالا در اپ‌های Netflix ،YouTube و Hulu از پخش با کیفیت 4K پشتیبانی می‌کند، بنابراین این کنسول برای پخش محتوای 4K می‌تواند ترکیب خوبی با تلویزیون شما تشکیل دهد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

نیما

۱۳۹۶/۱/۸
احتمالا همین آپدیت 4.50 هست که به تازگی منتشر شده.

عارف

۱۳۹۶/۱/۸
این دیگه چه اطلاع رسانی هست که اینقدر مبهم و سربسته بود حداقل ورژن آپدیت جدید رو اعلام میکردین و زمان منتشر شدن آپدیت