خانهاخبار
دیزل، هوگو باس و تامی هیلفیگر ساعت‌های هوشمند اندرویدی معرفی کردند

دیزل، هوگو باس و تامی هیلفیگر ساعت‌های هوشمند اندرویدی معرفی کردند

شرکت‌های دیزل، هوگو باس و تامی هیلفیگر، در نمایشگاه ساعت BaselWorld در سوئیس، ساعت‌های هوشمند مجهز به اندروید ور خود را معرفی کردند. Diesel، Hugo Boss و Tommy Hilfiger ساعت‌های خود را امسال عرضه می‌کنند.
۱۳۹۶/۱/۷

همان‌طور که انتظار می‌رفت شرکت‌های هوگو باس و تامی هیلفیگر، ساعت‌های هوشمند خود را معرفی کردند؛ این ساعت‌ها به اندروید ور 2 مجهزند. موضوع غافلگیرکننده این است که کمپانی دیزل نیز ساعت هوشمند خود با نام On را به نمایش گذاشته است.

هر سه ساعت این هفته در نمایشگاه ساعت BaselWorld سوئیس به نمایش درآمده‌اند و مانند ساعت کانکت موادو، امسال به بازار عرضه می‌شوند.

متاسفانه غیر از قیمت و چند تصویر از این ساعت‌ها، اطلاعات زیادی از آن‌ها در این نمایشگاه منتشر نشده است. بااین‌حال، این‌ها جزئیاتی است که ما در مورد این ساعت‌ها می‌دانیم.

هر سه ساعت سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 دارند.

image

Diesel On ساعت هوشمندی قدرتمند به نظر می‌رسد اما اینگونه نیست. این ساعت به تراشه Snapdragon Wear 2100 کوالکام مجهز است و قیمت آن 325 دلار است. مشخصات دیگر این ساعت همچون اندازه صفحه‌نمایش و گزینه‌های اتصال آن، مشخص نیست.

image

Touch اولین ساعت هوشمند اندروید وری هوگو باس است. این ساعت از فولاد ضدزنگ ساخته شده و پوششی از کربن به آن اضافه شده است. بندهای ساعت تاچ قابل تعویض است. این ساعت از Android Pay و NFC پشتیبانی می‌کند اما سنسور ضربان قلب ندارد. این ساعت در ماه اوت باقیمت 395 دلار عرضه می‌شود.

image

ساعت Tommy Hilfiger TH24 همچون ساعت دیزل تراشه Snapdragon Wear 2100 دارد اما فاقد NFC و سنسور ضربان قلب است. این ساعت با‌قیمت 299 دلار عرضه می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۶/۱/۷
اینا که هر کدومشون یه چیزی کم دارند. خوب چرا اینطوری طراحی شدند؟ یعنی فقط جنبه لوکس بودنشون مهمه؟