خانهاخبار
مشخصات کامل Mi 6 و Mi 6 Plus شیائومی فاش شد

مشخصات کامل Mi 6 و Mi 6 Plus شیائومی فاش شد

برگه مشخصات منتسب به می 6 و می 6 پلاس شیائومی لو رفت. مطابق مندرجات این برگه، شیائومی می 6 پلاس، دوربین پشت دوگانه و رم 6 گیگابایتی دارد.
۱۳۹۶/۱/۶

تاکنون شایعات زیادی پیرامون گوشی Xiaomi Mi 6 منتشر شده است اما این دومین بار است که شایعه‌ای در مورد نسخه پلاس این دیوایس منتشر می‌شود. برگه مشخصات جدیدی از این دو دیوایس لو رفته است که نشان می‌دهد نسخه پلاس حداقل یک قابلیت جذاب دارد: دوربین دوگانه.
در اطلاعات لو رفته قبلی نیز اشاره شده بود Mi 6 Plus صفحه‌نمایش 5.7 اینچی دارد که این دیوایس را در رده فبلت‌ها قرار می‌دهد. بااین‌حال، علی‌رغم افزایش اندازه، پنل نمایشگر همچنان رزولوشن 1080p دارد. طبق اطلاعات درز کرده جدید، همه نسخه‌های پلاس 6 گیگابایت رم دارند درحالی‌که گزارش‌های قبلی از عرضه نسخه پلاس در دو مدل 4 گیگابایت و 8 گیگابایت خبر می‌داد. نسخه پلاس در دو حجم 64 گیگابایت و 128 گیگابایت عرضه می‌شود که هر دو چیپ‌های UFS 2.0 دارند.

image

می 6 پلاس احتمالا به چیپ اسنپدراگون 835 مجهز است. شاید یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های نسخه پلاس، دوربین دوگانه آن باشد؛ طبق برگه مشخصات، این دیوایس دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با سنسور IMX362 سونی دارد که نسبت به لنز IMX258 به‌کاررفته در Mi 5S Plus، بهبود محسوب می‌شود. نکات قابل‌توجه دیگر در برگه مشخصات، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و باتری پرظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی غیرقابل جداسازی است.
گوشی Mi 6 معمولی، صفحه‌نمایش 5.15 اینچی FullHD دارد و همانند نسخه بزرگ‌تر به تراشه اسنپدراگون 835 مجهز است. این گوشی علاوه بر نسخه 6 گیگابایت، نسخه‌ای با رم 4 گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایت دارد. دوربین پشت گوشی، تک لنز است و سنسور 19 مگاپیکسلی IMX400 سونی دارد. ظرفیت باتری Mi 6 در مقایسه با مدل پلاس بسیار کمتر است؛ یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی این دیوایس را تغذیه می‌کند. تفاوت اندازه و وزن Mi 6 و نسخه پلاس نیز قابل‌توجه است.
آخرین نکته قابل‌توجه اینکه ظاهرا نسخه پلاس، اندروید نوقا را اجرا می‌کند، درحالی‌که Mi 6 به اندروید مارشملو مجهز است.
شیائومی می 6 در یکی از روزهای 11 یا 16 آوریل رونمایی می‌شود اما هنوز قطعی نیست مدل بزرگ‌تر پلاس آن را همراهی می‌کند یا خیر.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

خلیج فارس Persian Gulf

۱۳۹۶/۱/۸
عجب گوشی ایه
زیبا و قوی
ایکاش حضور قوی ای در ایران داشت
واقعا خرید وان پلاس و شیائومی خیلی بهتر و بصرفه تر از گوشیهایی مثل هواوی با اون پردازنده مسخرش هست