خانهاخبار
تصاویر جدیدی از Galaxy S8 Plus منتشر شد

تصاویر جدیدی از Galaxy S8 Plus منتشر شد

به تازگی تصاویری جدید از گوشی گلسی اس 8 پلاس، که چند روز دیگر در نیویورک معرفی می‌شود، به بیرون درز کرده است.
۱۳۹۶/۱/۶

گوشی‌های گلکسی اس8 و اس8 پلاس روز چهارشنبه طی مراسمی در نیویورک آمریکا رسما معرفی می‌شوند. تا امروز تقریبا تمام جزئیات این گوشی‌ها به بیرون درز کرده و کمتر کسی از مشخصات این محصولات بی اطلاع است. اما در ادامه روند افشاگری‌های پیش از معرفی رسمی، به تازگی وبسایت مکزیکی AndroidMX تصاویری جدید از گوشی Galaxy S8 Plus منتشر کرده است. 

image

این تصاویر تقریبا تمام جزئیات پنل جلویی اس8 پلاس را به نمایش می‌گذارد. برای مثال می‌توان حدس زد که نمایشگر نسبت تصویری 18:9 دارد و حاشیه‌های  باریک نمایشگر نیز در امتداد صفحه‌نمایش خمیده قرار گرفته‌اند. همچنین از این تصاویر می‌توان دریافت که ویژگی «Always-On» نمایشگر هم در اس8 پلاس وجود دارد و به نظر می‌رسد نسبت به نسخه‌های قبلی بهبودیافته‌تر است. هرچند که این تصاویر پنل پشتی اس8 پلاس را به نمایش نمی‌گذارد، پیش از این تصاویر پنل پشتی دستگاه نیز به بیرون درز کرده بود

همان طور که در تصاویر هم می‌بینید، رابط کاربری اس8 پلاس به نسبت نسخه‌های قبلی دستخوش تغییراتی نیز شده است و شاهد رابط کاربری جدیدی در آن هستیم. براساس گفته‌های این وبسایت مکزیکی، کمپانی سامسونگ در گوشی S8 Plus به کاربران امکان خواهد داد که رزولوشن نمایشگر را از HD به FHD و سپس به WQHD تغییر دهند. همچنین در این تصاویر مشخص است که دکمه‌های ناوبری نیز به همان ترتیب سابق ولی این بار روی نمایشگر تعبیه شده‌اند. البته هنوز مشخص نیست که آیا امکان شخصی‌سازی این دکمه‌ها وجود دارد یا خیر. 

سامسونگ روز چهارشنبه در شهر نیویورک از پرچمداران جدید خود رونمایی می‌کند. این محصولات اولین محصولاتی هستند که پس از گلکسی نوت 7 به بازار عرضه می‌شوند و احتمالا در این مراسم شاهد عذرخواهی سامسونگ بابت مشکلات روی‌داده برای نوت 7 نیز باشیم و این کمپانی تلاش خواهد کرد که مجددا اعتماد ازدست‌رفته مشتریانش را بازگرداند. 

نظر شما در مورد Galaxy S8 Plus چیست؟ 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

افشین

۱۳۹۶/۱/۸
18:9کپی از ال جی ینی باید گِل بگیرن در این شرکت که هیچی جز کپی و طرفدارای ساده لوح نداره
تا شماها ستین ین شرکت بمب ساز هم روپاست

رضا

۱۳۹۶/۱/۸
سعید جون برو ببین علا عدین چخبره اچ تی سی ترکونده

ایرانی

۱۳۹۶/۱/۷
با سلام خدمت دوستان عزیز فکر کنم از سری اس این خوشکلترشون باشه ولی جای حسگر که پشتشه فک نکنم جالب باشه البته سلیقه اییه بعضی ها خوششون میاد بعضی ها هم نه بعضی ها هم انگار اقاشون سهام شرکت سامسونگو داره خو اونا کلن خوششون میاد هالا فرقی نمیکنه باهاشون سامسونگ چی بزنه ?

حسین

۱۳۹۶/۱/۷
کادیل جون مثل اینکه خبر نداری ویدیوی سوختن آیفون7 چند هفته بین پربازدیدترین های یوتیوب بود????

احمد

۱۳۹۶/۱/۷
پس احتمالا xz premium رو ندیدی :)