خانهاخبار
مایکروسافت دسته‌های بی‌سیم Xbox سری Tech را معرفی کرد

مایکروسافت دسته‌های بی‌سیم Xbox سری Tech را معرفی کرد

کمپانی مایکروسافت دسته‌های بی سیم ایکس باکس سری Tech را معرفی کرد. اولین دسته از این سری Recon Tech Special Edition نام دارد که از 25 آوریل با قیمت 69.99 دلار عرضه می‌شود. Microsoft این دسته‌ها را برای رایانه‌ها و تبلت‌های ویندوز 10 عرضه می‌کند.
۱۳۹۶/۱/۵

مایکروسافت دسته‌های بی‌سیم ایکس‌باکس سری Tech را معرفی کرد. اولین دسته از این خانواده، دسته Recon Tech Special Edition است. این دسته طراحی صیقلی با رنگ خاکستری نظامی و جاانگشت‌های لوزی‌شکل لاستیکی دارد و با فناوری بلوتوث به رایانه‌ها و تبلت‌های ویندوز 10 متصل می‌شود.

image

در توضیح طراحی این دسته آمده است:

در توسعه دسته‌های سری جدید، تیم ایکس‌باکس از فناوری‌ها و الگوهای نظامی الهام گرفته و طرح‌های متاثر از زره‌های جنگی و ماشین‌آلات مکانیکی علمی-تخیلی را پیاده کرده است. نتیجه کار، بافت مشبک لیزرکاری‌مانند با رنگ طلایی و علائم رسمی در جلو دسته است. در پشت دسته، برای کنترل بیشتر و راحتی، جاانگشت‌های لوزی‌شکل بافت لاستیکی تعبیه شده است.

این دسته جدید، در کنار طراحی جدید، همه ویژگی‌های دسته‌های بی‌سیم ایکس باکس وان استاندارد را دارد. قیمت دسته وایرلس ایکس‌باکس جدید 69.99 دلار است و از روز 25 آوریل به صورت جهانی عرضه می‌شود. پیش‌سفارش دسته از اکنون امکان‌پذیر است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)