خانهاخبار
تصویری از گلکسی اس 8 با رنگ آبی مرجانی دیده شد

تصویری از گلکسی اس 8 با رنگ آبی مرجانی دیده شد

یکی از رنگ‌های محبوب گلکسی نوت ۷ رنگ آبی مرجانی یا Coral Blue بود که مدتی بعد نسخه‌ای از گلکسی S7 edge هم با این رنگ عرضه شد. حال تصاویری منتشر شده که از وجود نسخه‌ای از Galaxy S8 و Galaxy +S8 با رنگ آبی مرجانی خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۱/۵

تا پیش از این در هیچ خبر یا شایعه‌ای مستقیما به این موضوع اشاره نشده بود که سامسونگ پرچم‌داران جدیدش، گلکسی S8 و +S8، را در رنگ آبی مرجانی هم تولید خواهد کرد. چند روز قبل در مطلبی از رندرهای اس8 در رنگ‌ها و زوایای مختلف گفتیم که توسط ایوان بلس فاش شده و شامل سه رنگ مشکی آسمانی، خاکستری ارغوانی و نقره‌ای قطبی بود.

امروز رندر جدیدی فاش شد که همان مشخصات ظاهری را برای گلکسی S8 و گلکسی +S8 نشان می‌دهد، با این تفاوت که از رنگ آبی مرجانی در آن استفاده شده که تا پیش از این در رندرها ندیده بودیم. علاوه بر رنگی که در بالا و پایین بدنه گوشی دیده می‌شود، تصویر زمینه این دو گوشی هم نمایی از زیر دریا و یک جزیره مرجانی را نشان می‌دهد. با توجه به میزان استقبال کاربران از این رنگ در پرچم‌داران سال گذشته سامسونگ، گلکسی نوت ۷ و گلکسی S7 edge، این شرکت می‌تواند با تولید نسخه آبی مرجانی خانواده اس8 فروش بهتری به دست بیاورد. نظر شما چیست؟

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۲/۶
الان این مقایسه ای کردی مثه مقایسه 1100 با اس 8 عه...
اس 8 از زمین تا آسمون با اس 7 فرق داره چون بهترین گوشیه دنیاعه...
خدایی دم سامسونگ گرم هر روز بهتر از دیروز فقط جای پولش خالیه...

سهیل

۱۳۹۶/۱/۷
یه زمانی یه همچین ظاهری تو گوشیا آرزو بود

سهیل

۱۳۹۶/۱/۷
علی رضا بخاطر اینکه سنسورای جلوی گوشی به چشم نیان...خشگل ترم میکنه گوشیرو

حسین

۱۳۹۶/۱/۶
دقیقا??

راد

۱۳۹۶/۱/۶
اوووووف همون s7 edge ازهمه پرچمدارا تا الانش سر بود وای به حال این