خانهاخبار
گوشی F3 Plus از اوپو رسما معرفی شد

گوشی F3 Plus از اوپو رسما معرفی شد

کمپانی چینی اوپو سرانجام از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. این گوشی که با نام F3 Plus روانه بازار می‌شود از یک دوربین جلو دوگانه بهره می‌برد.
۱۳۹۶/۱/۳

کمپانی اوپو پیش از این از معرفی یک گوشی با دوربین جلو دوگانه خبر داده بود و حتی برخی از مشخصات این گوشی نیز به بیرون درز کرده بود. اما این کمپانی چینی سرانجام از جدیدترین گوشی خود با نام F3 Plus رونمایی کرد. همانطور که پیش‌بینی می‌شد این گوشی از یک دوربین جلو دوگانه بهره می‌برد و اوپو نیز لقب «selfie expert» را برای آن در نظر گرفته است. 

image

دوربین سلفی F3 Plus بصورت زاویه باز و 8 مگاپیکسلی است و همچنین یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین اصلی در پشت گوشی قرار دارد. دوربین اصلی از سنسورهای IMX398 ساخت کمپانی سونی  و از لنز f/1.7 استفاده می‌کند. از دیگر قابلیت‌های دوربین این گوشی می‌توان به فوکوس خودکار Dual Pixel و فلش LED دوال تون اشاره کرد. 

اندازه گوشی نیز از R9 بزرگتر است و سایز آن به 6 اینچ می‌رسد و حاشیه‌های صفحه‌نمایش نیز در حدود 2 میلی‌متر است. این نمایشگر 1080p توسط Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود. Oppo F3 Plus از یک باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپری با فناوری VOOC نیز بهره می‌برد.

image

استفاده از یک باتری بزرگتر این امکان را برای اوپو فراهم کرد تا بتواند از یک پردازنده قدرتمند‌تر نیز استفاده کند. پردازنده‌ای که برای گوشی F3 Plus در نظر گرفته شده، از نوع اسنپدراگون 653 و 8 هسته‌ای است. 4 هسته از مجموع هشت هسته از Cortex-A72 و 4 هسته دیگر از نمونه A53 استفاده می‌کنند. البته لازم به ذکر است که این پردازنده‌ها براساس معماری 28 میلی‌متری ساخته شده‌اند.

از دیگر مشخصات می‌توان به 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه و اندروید 6 مارشمالو اشاره کرد. کاستوم Color OS 3.0 که رابط کاربری اختصاصی اوپو نیز محسوب است، بر روی این گوشی اجرا می‌شود. تاکنون فقط نام کشور هند به عنوان یکی از کشورهای مقصد Oppo F3 Plus مشخص شده است و نام کشورهای دیگر میزبان این گوشی در آینده اعلام خواهد شد. نظر شما در مورد گوشی F3 Plus چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

افشین

۱۳۹۶/۱/۳
با توجه به اینکه اندروید این گوشی ۶ هست واسش آپدیت میاد؟شنیده بودم واسه گوشی های اوپو آپدیت نمیاد.

افشین

۱۳۹۶/۱/۳
با توجه به اینکه اندروید این گوشی ۶ هست واسش آپدیت میاد؟شنیده بودم واسه گوشی های اوپو آپدیت نمیاد.