خانهاخبار
تماشا کنید: تست مقاومت HTC U Ultra

تماشا کنید: تست مقاومت HTC U Ultra

در این ویدئو یکی از جدیدترین گوشی های شرکت اچ تی سی تخت آزمایش قرار می‌گیرد تا مشخص شود یو اولترا چقدر در برابر فشار مقاوم است.
۱۳۹۶/۱/۳

چند هفته پیش اچ تی سی از گوشی جدید HTC U Ultra رونمایی کرد؛ گوشی که اگرچه لقب پرچمدار شرکت به آن داده نشده است، از هر لحاظ با معیارهای یک پرچمدار مطابقت دارد.

HTC U Ultra همچون اکثر گوشی‌های این شرکت خوش ساخت و زیباست. بدنه آن از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است که جلالی چشم نوازی به آن می‌بخشد.

یو اولترا را با داشتن نمایشگر 5.7 اینچی باید یک فبلت به حساب آورد. همانطور که می‌دانید اکثر فبلت‌ها به دلیل اندازه بزرگ بدنه در برابر فشار از خود ضعف نشان می‌دهد و اگر قطعات دستگاه به خوبی به هم متصل نشده باشد ممکن است به راحتی از هم باز شوند.

در ویدئو زیر HTC U Ultra تحت آزمایش‌های دشواری قرار می‌گیرد تا استقامت آن مشخص شود. این ویدئو را تماشا کنید و نظرتان را در کامنت‌ها با ما درمیان بگذارید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (52 نظر)

علی

۱۳۹۶/۱۲/۲۴
سعید جان گلم من خودم این گپشی رو سه بار زدم رو سرامیک از فاصله حدود یک متری آخ نگفت
بعد هم .....این یارو گوشی رو نابود کرد بعدش تاش کرد

علی36

۱۳۹۶/۶/۵
چه پروفایل قشنگی

Rrreezzaa

۱۳۹۶/۱/۲۰
داداش جلو روی خودم s7edgeهنگ کرده بعد این گوشی خودمone s9اینقد بلا سرش اومد هنگ نکید..چجور میگی هنگ تی سی..بعدشم ببین سامسونگ یک چهارم سودشو میده واسه تبلیغ..دیگ انتظار داری ک سود نکنه..شرف اومد اس7 اج رو ماساژ میداد و بعد گفت اره تست مقاومتش بالاست..بعد واس این گوشی کل عقدشو خالی کرده میگه متوسطه چچچچ

Keyhan

۱۳۹۶/۱/۱۷
خدایی من موندم این چرا اول با تیغه درجه 9 پشت گوشی رو خورد میکنه بعد تست خم شدن انجام میده؟ نکنه انتظار داره شیشه شکسته شده از خم شدن جلوگیری کنه؟ درضمن این نسخه گوریلا گلسش هست اگه با سفایررش این کارو کنه با تموم عقده ای که از اچ تی سی داره طرف ضایع میشه چون درجه سختی 9 هم سفایر گلاسو نمیشکنه!
و نکته کلیدی این کلیپ اینه که بعد از مدت ها جی اس ام از تستای اچ تی سی کلیپ گذاشت و اونم این کلیپ مورد دار بود. ممنون جی اس ام

محمد

۱۳۹۶/۱/۷
این گوشی احتیاجی به تخریب نداره همینطوریش کلا درب و داغونه البته به همراه شرکت سازندش ببخشید کپی کنندش