خانهاخبار
تمام گوشی‌های نوکیا قبل از تابستان مهمان فروشگاه‌ها می‌شوند

تمام گوشی‌های نوکیا قبل از تابستان مهمان فروشگاه‌ها می‌شوند

شرکت HMD که امتیاز Nokia را در اختیار دارد اعلام کرد هر چهار گوشی جدید این شرکت قبل از تابستان به شکل عمومی عرضه خواهند شد.
۱۳۹۶/۱/۳

ماه گذشته و در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون شرکت نوکیا از دو گوشی هوشمند نوکیا 3 و نوکیا 5 در کنار نسخه جدید گوشی ساده نوکیا 3310 رونمایی کرد تا در کنار نوکیا 6 تعداد گوشی‌های این شرکت در سال ۲۰۱۷ به ۴ عدد برسد.

هر چند هنوز زمان عرضه این گوشی‌های جدید به شکل جهانی مشخص نشده است نماینده این شرکت فنلاندی اعلام کرد این شرکت قصد دارد تا پیش از پایان فصل دوم سال ۲۰۱۷ تمام این گوشی‌ها را در اکثر بازارهای اروپایی عرضه کند.

رئیس بازاریابی اروپای شرقی شرکت HMD، آقای Tomislav Himbele، خبر از عرضه تمام مدل‌هایی داد که ماه پیش در کنگره جهانی موبایل بارسلون با برند نوکیا معرفی شده بودند.

image

بر اساس صحبت‌های آقای هیمبل، هر سه گوشی هوشمند نوکیا و همچنین مدل جدید 3310 در نیمه دوم فصل دوم 2017 در بازار موجود خواهند شد. هر چند همین حالا هم بعضی از مدل‌ها برای پیش‌فروش در بازارهایی خاص از اروپا حاضر شده‌اند، بعید است بتوانیم قبل از اواسط ماه می میلادی آن‌ها را تهیه کنیم.

همچنین شرکت HMD به شکل رسمی اعلام کرده است که قیمت گوشی‌های نوکیا در هر کشوری با توجه به مالیات آن کشور متفاوت خواهد بود. با این حال قیمت احتمالی نوکیا 3 تقریبا ۱۳۹ یورو و قیمت احتمالی نوکیا 5 و نوکیا 6 به ترتیب ۱۸۹ و ۲۲۹ یورو خواهد بود.

در کنار این گوشی‌ها نسخه محدودی از نوکیا 6 با نام Arte Black  نیز وجود خواهد داشت که در بازارهای منتخب با قیمت تقریبی ۲۹۹ یورو به فروش می‌رسد. همچنین همانطور که پیش از این اعلام شده بود قیمت گوشی ساده نوکیا 3310 جدید ۴۹ یورو خواهد بود.

همچنین طبق استعلامی که از این شرکت توسط بعضی از خبرگزاری‌های داخلی انجام شده بود، شریک تجاری این شرکت در ایران نیز مشخص شده است و در تابستان ۹۶ شاهد بازگشت مجدد و عرضه گوشی‌هایی با برند نوکیا خواهیم بود.

نظر شما درباره گوشی‌های معرفی شده توسط نوکیا چیست و تمایلی به خرید آن‌ها دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

mofid

۱۳۹۶/۱۰/۱۲
نوکیا طرفدارای خودشو داره

اکبر

۱۳۹۶/۲/۲
عاشق نوکیا هستم.

مهران

۱۳۹۶/۱/۲۱
من طرفدار قدیمی نوکیا هستم اکثر مدل های سیمبین وجاوای این برند امتحان کردم. بی شک می خرم
p1#

nokia

۱۳۹۶/۱/۴
Yes و بله بیایند من حتما میخرم.

hamidram2050@

۱۳۹۶/۱/۴
با سلام خدمات شما
امکانات نرم افزار همه ی گوشی ها مثل هم است ، در صورتی که کیفیت شرط اول را میزند. اگر کیفیت سخت افزاری دستگاه مثل سابق باشد از آن استقبال خواهد شد. هر چند که خودم با سیستم ویندوز بیشتر موافق هستم.