خانهاخبار
iPhone SE با دو برابر افزایش حافظه داخلی به‌روز شد

iPhone SE با دو برابر افزایش حافظه داخلی به‌روز شد

امروز در کنار آیپد ۹.۷ اینچ جدید و آیفون قرمز، نسخه جدید آیفون اس‌ای با افرایش دو برابری حافظه داخلی به‌روز شد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۱/۱

امروز اپل در اقدامی کم‌سابقه بی سر و صدا تعدادی از محصولاتش را به‌روز کرد. محصولات جدید سخت‌افزاری اپل آیفون ۷ قرمز، آیپد ۹.۷ اینچ جدید، بند‌های جدید اپل واچ و نسخه جدید آیفون اس‌ای با افزایش دو برابر حافظه‌داخلی هستند. اپلیکیشن Clips نیز همزمان با محصولات ذکر شده معرفی شد که به کاربران معمولی برای ساخت ویدیوهایی جذاب کمک می‌کند.

نسخه جدید iPhone SE به جز افزایش حافظه‌داخلی با مدل پیشین تفاوتی ندارد. گویا اپل تصمیم گرفته برای فروش بیشتر این محصول بدون افزایش قیمت حافظه‌داخلی آن را افزایش دهد. آیفون اس‌ای جدید در دو نسخه ۳۲ و ۱۲۸جایگزین مدل‌های ۱۶ و ۶۴  گیگابایتی شده است اما قیمت آن همانند مدل گذشته به ترتیب ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار آمریکا است. فروش نسخه جدید آیفون اس‌ای همانند آیفون ۷ قرمز از سه روز دیگر آغاز خواهد شد. 

image

در همین رابطه به شما جی‌اس‌امی‌های عزیز پیشنهاد می‌کنیم چنانچه قصد خرید آیفون اس‌ای را دارید مدتی را صبر کنید تا با همان بودجه‌ای که در اختیار دارید بتوانید گوشی‌ جدیدتان را با دو برابر حافظه‌داخلی خریداری کنید. به محض وارد شدن نسخه جدید آیفون اس‌ای به بازار کشورمان شما را مطلع خواهیم کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

آقا مهدی

۱۳۹۶/۲/۲۱
البته سامسونگ گوشی Galaxy j1 mini prime رو با همین اندازه SE ساخته ولی خب پایین رده هست و اصلا با SE قابل مقایسه نیست

سعید

۱۳۹۶/۱/۱
بهتره به جای این کارا یه فکری به حال شرکت ورشکسته هنگ تی سی بکنن

ehsan.irani

۱۳۹۶/۱/۱
من به شدت دوس دارم ایفون اس ای رو بخرم اما دوتا دلیل من رو منصرف میکرد و میگفت صبر کن ممکنه بهتر از این بیاد ک هنوز نیومده
دلیل اول دوربین سلفی ضعیف بود
دلیل دومم این بود ک سنسور اثر انگشت از سنسور قدیمی استفاده شده
ولی اگر با قیمت قبلی 64 بشه 128 رو خریداری کرد عالیه

mohammad

۱۳۹۶/۱/۱
در همین رابطه به شما جی‌اس‌امی‌های عزیز پیشنهاد می‌کنیم چنانچه قصد خرید آیفون اس‌ای را دارید مدتی را صبر کنید تا با همان بودجه‌ای که در اختیار دارید بتوانید گوشی‌ جدیدتان را با دو برابر حافظه‌داخلی خریداری کنید. به محض وارد شدن نسخه جدید آیفون اس‌ای به بازار کشورمان شما را مطلع خواهیم کرد.
این بند واسه خنده بود احتمالا دیگه.
در جریان هستید که وارد کنندگان نسبتا محترم اصلا دنبال سود بیشتر نیستد.

جواد

۱۳۹۶/۱/۱
فکز میکنی با همین قیمت فعلی نسخه جدید در ایران بفروش میرسد چقدر ساده ای شما