خانهاخبار
Xperia L1 میان رده جدید سونی رسما معرفی شد

Xperia L1 میان رده جدید سونی رسما معرفی شد

امروز سونی از گوشی میان‌رده جدیدش با نام اکسپریا ال 1 پرده‌برداری کرد که در ادامه می‌توانید با مشخصات و طراحی آن آشنا شوید. با جی‌اس‌ام همراه شوید...
۱۳۹۵/۱۲/۳۰

با این‌ که مدت زمان زیادی از معرفی گوشی‌های جدید سونی در نمایشگاه MWC 2017 نمی‌گذرد، امروز این شرکت از گوشی میان رده جدیدش با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ رونمایی کرد. نام میان‌رده جدید سونی Xperia L1 است. اگرچه مشخصات سخت‌افزاری این گوشی چندان قوی نیست اما طراحی شیک و زیبایی دارد و با سیستم‌عامل به روز اندروید ۷ نوقا و درگاه USB-C روانه بازار می‌شود. هنوز قیمت این اکسپریا ال ۱ مشخصا نشده اما سونی قول داده این گوشی را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به دست مشتریان برساند.

image

در قسمت جلوی گوشی صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ با کیفیت نه‌چندان مطلوب 720p و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با زاویه گسترده قرار دارد و دوربین اصلی پشت گوشی مجهز به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED تکی است. پردازنده اکسپریا ال ۱ ساخت شرکت مدیاتک از نوع ۶۴ بیتی با چهار هسته ۱.۴۵ گیگاهرتزی، باتری ۲۶۲۰ میلی‌آمپر، رم ۲ گیگابایت و حافظه‌داخلی آن ۱۶ گیگابایت است و از MicroSD تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. همان طور که پیش از این گفتیم خوشبختانه میان‌رده جدید سونی با اندروید ۷ نوقا عرضه خواهد شد. Xperia L1  حدود یک ماه و نیم دیگر با ۳ رنگ مشکی، سفید و صورتی روانه بازار اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، خاورمیانه، آسیا و آفریقا خواهد شد. در صورت وارد شدن این گوشی به بازار کشورمان شما را مطلع خواهیم کرد.

image

برای مشاهده مشخصات کامل‌تر Xperia L1 می‌توانید به صفحه مشخصات و قیمت این گوشی در وب‌سایت جی‌اس‌ام مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمد رضا مهرنيا

۱۳۹۶/۱/۲
با عرض سلام و تبريک سال نو خدمت دوستان عزيز....
جى اس ام سلام سال نو مبارک ارزوى بهترين ها رو براتون دارم ..
سوالى داشتم نميدونستم کجا و در کدوم صفحه بايد مطرح ش کنم خلاصه مجبور شدم هميىنجا بپرسم ببخشيد اگر جاش اينجا نبودش.....
مدتى قبل دنبال نرم افزار افتر افکت اندرويد ميگشتم و اصلا نتونستم پيداش کنم ولى در سايتى تصادفى ديدم نوشته سونى موبايل نسخه جديد افتر افکت را اراء کرد و خيلى متعجب شدم ميخواستم از دوستان اينجا و همينطور جى اس امى ها بپرسم ايا در اين مورد اطلاع داريد....؟؟
ممنون ميشم اگر منو راهنمايى کنيد...؟؟
در ادامه اگر در مورد موضوع این صفحه بخوام صحبت کنم شرکتها سياستهايى دارن که فقط خودشون سر در ميارن و اصلا به حرفهاى ما توجهى ندارن به موقعت و سود دهى خودشون بيشتر توجه دارن و من اگر بودم ازشون تشکر ميکردم چون ياد روزهايى ميافتم که گوشيها چه شکلی بودن ولى الان کليپ اپل رو اگر ديده باشيد ويندوز ايکس پى رو ران ميکنه اين يعنى موفقيتى که در اين مدت طولانى بدست اومده بهتون قول مردم اگر مدتى هم صبر کنيد باز شاهد موفقيتهايى عجيب خواهيد بود چه برسه به شکل ظاهرى اونا......!!!!!

سعید

۱۳۹۶/۱/۱
هنگ تی سی تکون داد به خودش؟؟؟؟منظورت گوشی طرح galaxy u ultra که نیست؟???

ali

۱۳۹۶/۱/۱
دوست عزیز اولا این گوشی پایین رده هست نه میانرده و دوما زمانی که قیمتش مشخص شد میفهمید که ارزش خرید داره یا نه.برای یک گوشی پایین رده این مشخصات عالیه.

ashkan

۱۳۹۶/۱/۱
اه دیگه داره حالم بهم میخوره از طراحی های تکراری سونی، خاک بر سر طراحاشون، باز اچ تی سی یه تکونی داد به خودش، سونی بیش از ده ساله همون آشه و همون کاسه ، فقط هر سال یه تغییر جزئی توش میدن که بگن یه کاری کردن!! خجالت آوره! دیگه آیفون هم از طراحی قدیمیش دست میکشه تو آیفون هشت

ee007

۱۳۹۶/۱/۱
چقد خوشگله لامصب. خوشدست هم به نظر میرسه. میمونه قیمتش که اونم باید حدودا هم قیمت XPERIA E5 باشه فک کنم. دمت گرم سونی