خانهاخبار
افشای رندرهای جدید از Mi 6 شیائومی

افشای رندرهای جدید از Mi 6 شیائومی

کمتر از یک ماه دیگر شیائومی از گوشی پرچمدار جدیدش رونمایی می‌کند. به تازگی رندرهای جدیدی از شیائومی می 6 فاش شده است که آنها را در ادامه مطلب می‌توانید مشاهده کنید.
۱۳۹۵/۱۲/۲۹

با موفقیتی که Mi 5 برای شیائومی به ارمغان آورد بسیاری منتظر هستند ببینند پرچمدار امسال این شرکت چقدر آنها را شگفت زده می‌کند. تاکنون اطلاعات موثقی از این گوشی منتشر نشده است و نسبت به تصاویر که از آن فاش شده مطمئن نیستیم؛ اما این تصاویر جدید تا حد زیادی شبیه به رندرهای رسمی هستند و می‌توان امید داشت که به نمونه نهایی نزدیک باشند.

طراحی Mi 6 بسیار شبیه به  Mi Note 2 است بنابراین با ظاهر خیلی متفاوتی روبه‌رو نخواهیم بود. در این رندرها دوربین دوگانه گوشی به خوبی نمایان شده است اما هنوز نمی‌دانیم جنس بدنه از شیشه است یا سرامیک.

بعضی از منابع عنوان کرده‌اند شیائومی می 6 در سه مدل به بازار می‌آید. یکی با نمایشگر FHD و رم 4 گیگابایتی، یکی با نمایشگر QHD و رم 4 گیگابایتی و دیگری با همین میزان رم ولی با حافظه داخلی 256 گیگابایتی. البته این تنها اختلاف مدل‌های می 6 نیست بلکه آنها از نظر پردازنده نیز با هم متفاوتند.

گفته می‎شود مدل گرانتر از پردازنده اسنپدراگون 835 بهره می‌برد درحالی که مدل ارزان‌تر مجهز به پردازنده Helio X30 مدیاتک یا اسنپدراگون 821 خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

sadra

۱۳۹۵/۱۲/۳۰
از جلو شبیه سری نوت سامسونگهD:

Danyal

۱۳۹۵/۱۲/۳۰
قیمتشو زده 499 دلار
http://www.xiaomidevice.com/xiaomi-mi6.html