خانهاخبار
تصویر واقعی گلکسی اس 8 در کنار اس 8 پلاس را مشاهده کنید

تصویر واقعی گلکسی اس 8 در کنار اس 8 پلاس را مشاهده کنید

سامسونگ احتمالا برای معرفی Galaxy S8 و S8 Plus، آنچنان چیز خاصی برای سورپرایز کردن طرفداران خود نداشته باشد. چرا که تصاویر و اطلاعات مربوط به این دو دیوایس چند روز یک بار در حال انتشار است.
۱۳۹۵/۱۲/۲۸

دو تصویر جدید که از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس منتشر شده است، ابعاد آنها را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد. با نگاه به این تصاویر، درمی‌یابیم که ابعاد و مشخصاتی که تا به حال در قالب طرح مفهومی در رسانه‌ها منتشر شده بود، واقعیت داشته است.

در حالی که هر دو دیوایس به رنگ سیاه هستند، پیش‌بینی می‌شود که Galaxy S8 و S8 Plus در چهار رنگ آبی مرجانی، ساه، نقره‌ای و خاکستری ارغوانی در دسترس قرار گیرد. به نظر می‌رسد که سامسونگ رنگ سبز و رزگلد را از این محصول حذف کرده است.

تا معرفی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس حدودا ۱۱ روز باقی مانده و ۲۹ مارچ برای مراسم آن در نظر گرفته شده است. تاریخ عرضه آن نیز بین ۲۴ تا ۲۸ آوریل تخمین زده می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

پیام

۱۳۹۶/۱/۲
سعید جان دقیقا برعکس گفتی

پیام

۱۳۹۶/۱/۲
جی 6 فول ویژنه اس 8 نیست

سعید

۱۳۹۶/۱/۱
پیام جان اتفاقا اس۸ با اسنپدراگون ۸۳۵ معرفی میشه و یک نسخه اش هم اگزینوسه در این که شکی نیستو رسما تایید شده.از نظر دوربین و صفحه نمایش هم که سامسونگ همیشه برتر از ال جی هست.باتری ال جی هم تست ها و نمودار هاش اومده از گوشی های سال قبل هم بدتره در واقع فاجعه است.ضخامتش هم زیاده بازم بگم؟

سعید

۱۳۹۶/۱/۱
رکورد اس۷ رو که میزنه ولی اس۴ رو باید منتظر موند

سعید

۱۳۹۶/۱/۱
چون زیبا هستن یک شکل تولید میکنه.بقیه هم کپی میکنن مثل هواوی میزو هنگ تی سی و...